سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

ضبط فاز دوم «بچه مهندس» به پایان رسید

فاز دوم «بچه مهندس»

سینماپرس: پیش بینی می شود فاز دوم مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» بعد از سریال «بی قرار ۲» که در حال حاضر از شبکه دو پخش می شود، روانه آنتن شود.

به گزارش سینماپرس، برنامه ریزی شده است با پایان تصویربرداری فاز دو مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» پیش تولید فاز سه این مجموعه که هم اکنون زیر نظر حسن وارسته در حال نگارش است، آغاز شود.

فاز اول این مجموعه تلویزیونی با داستانی متفاوت رمضان ۹۶ از شبکه دو سیما روانه آنتن شد و پیش بینی می شود فاز دوم بعد از مجموعه «بی قرار ۲» که در حال حاضر از شبکه دو سیما پخش می شود، روانه آنتن شود.

فیلمنامه این مجموعه حول زندگی شخصیتی به نام جواد جوادی می چرخد که بیننده از کمی بعد از تولدش با او و فراز و فرودهای زندگیش در یک مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و در کنار آدم هایی با قصه های مختلف همراه می شود و قرار است ادامه زندگی جواد در دوره نوجوانی و جوانی را در فصل های دوم و سوم این مجموعه به تماشا بنشیند.

در فصل دوم «بچه مهندس» به تناسب افزایش سن «جواد» افراد مختلف و به تبع آن لوکیشن های این مجموعه متعدد می شوند.

مانی رحمانی شخصیت نوجوانی کاراکتر جواد را بازی می کند و از بازیگران جدیدی که به فاز دوم این مجموعه اضافه شده اند می توان به سیما تیرانداز، علی اوسیوند، مریم کاویانی و ... اشاره کرد. همچنین پرویز پورحسینی، سوگل طهماسبی، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، عباس جمشیدی فر، سیاوش چراغی پور، هادی همت، فرزین محدث، بهاره رهنما، افشین نخعی، حمید شریف زاده، سلمان فرخنده، کریم اکبری مبارکه و... نیز از فصل قبل حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.