دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

«محکومین۲» پاییز ۹۸ روی آنتن می‌رود

سریال «محکومین۲»

سینماپرس: بهروز مفید تهیه کننده از آماده شدن فصل دوم مجموعه «محکومین» تا پایان سال خبرداد و پیش‌بینی کرد که حوالی پاییز سال ۹۸ روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماپرس؛ تصویربرداری اپیزود ۱۴ از فصل دوم مجموعه «محکومین» در حال اتمام است و اوایل هفته آینده تصویربرداری پانزدهمین اپیزود این مجموعه کلید می‌خورد. همچنین مراحل فنی این مجموعه به صورت همزمان در حال انجام است که تاکنون حدود ۲۰ درصد از آن به اتمام رسیده است.

هر قسمت از این مجموعه ۴۰ اپیزودی داستان جداگانه‌ای دارد اما محور اصلی آن مجازات جایگزین حبس، خانواده و بحران طلاق است. فصل دوم این مجموعه هم از نظر تعداد قسمت و هم از نظر تعداد بازیگر و لوکیشن، از «محکومین یک» بیشتر است. مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی کار نگارش فیلمنامه این مجموعه را برعهده دارند.

این مجموعه که مردادماه امسال در منطقه اطراف اسلامشهر کلید خورد با حضور نزدیک به ۵۰۰ بازیگر در بیش از دویست لوکیشن مختلف در تهران فیلمبرداری می‌شود. افزون بر این هر قسمت از «محکومین ۲» موسیقی جداگانه‌ای دارد که همزمان با فیلمبرداری و تدوین در حال ساخته شدن است. بهروز مفید تهیه کننده پیش بینی می‌کند در صورت پیش رفتن برنامه‌ریزی‌ها تولید این مجموعه تا اردیبهشت ۹۸ به پایان برسد و حوالی پاییز از شبکه یک سیما روانه آنتن شود.

نازنین فراهانی، کوروش تهامی، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، شهره لرستانی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، بهراد خرازی، مهری آل آقا، مهدی صباغی، علیرضا استادی، محمود جعفری، مریم بوبانی، رابعه مدنی، افسانه ناصری، مهرداد ضیایی، شیرین اسماعیلی، کاوه آهنگر، الهام طهموری و آتیه جاوید و ...  از جمله بازیگرانی هستند که در برخی از اپیزودهای این مجموعه مقابل دوربین سید جمال حاتمی قرار گرفته‌اند.

گفتنی است، شیرین اسماعیلی، کاوه آهنگر، الهام طهموری و آتیه جاوید هم به تازگی جلوی دوربین «محکومین۲» قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.