دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

«روزهای بی‌قراری ۲» نیمه دی ماه به شبکه یک می‌رسد

سریال «روزهای بیقراری۲»

سینماپرس: سریال «روزهای بی‌قراری ۲» به کارگردانی کاظم معصومی از ۱۵ دی‌ماه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش سینماپرس، امیرحسین شریفی تهیه‌کننده سریال «روزهای بی‌قراری» در گفتگو با یک خبرگزاری درباره روند ساخت سری دوم این مجموعه گفت: با توجه به کشش‌های موجود در داستان، پس از پخش سری نخست این مجموعه تصمیم به ساخت سری دوم آن نیز گرفتیم و با نگارش سیناپس از سوی امین بهروزی و علی دادرس و آماده شدن بیست قسمت از مجموعه، وارد پیش‌تولید شده و ضبط کار را از اوایل فصل تابستان سال ۹۷ در مشهد آغاز کردیم.

وی ادامه داد: در پایان‌بندی سری اول این سریال دیدیم که بازیگر نقش «سارا» به مشهد می‌رود و مجاور حرم امام رضا (ع) می‌شود بنابراین داستان در فصل دوم در مشهد آغاز شد و ما مدتی آنجا ضبط و تصویربرداری داشتیم و پس‌ از آن به تبریز رفتیم و بیشتر قصه در تبریز گذشت، البته قسمت‌هایی نیز در اصفهان و تهران ضبط‌ شده است.

این تهیه‌کننده درباره پایان تصویربرداری این مجموعه اظهار کرد: تاکنون ۹۰ درصد از تصویربرداری کار به اتمام رسیده است و این روزها برای ضبط پلان‌های داخلی در تهران هستیم و تا یک ماه آینده تصویربرداری کار به پایان می‌رسد.

شریفی درباره دلیل ادامه ساخت این مجموعه گفت: داستان زندگی «سارا» کشش‌ زیادی دارد و مثل داستان سریال «ستایش» قابلیت نمایش در فصل دیگری را داشت. در فصل دوم درام به شکلی پیش می‌رود که ماجراهای جدیدی اتفاق می‌افتد که مخاطب نمی‌تواند آن‌ها را حدس بزند لذا امیدوارم تماشاگران نیز در فصل دوم با این اثر ارتباط برقرار کنند.

وی زمان پخش این اثر را دی و بهمن ماه دانست و افزود: از پانزدهم دی‌ماه این سریال هر شب از شبکه یک سیما پخش می‌شود، زیرا قصه ما نیز ارتباطی با انقلاب دارد و به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب پخش می‌شود.

این تهیه‌کننده در پایان درباره دیگر جزییات توضیح داد: هم‌زمان با ضبط، تدوین کار را پرهام وفایی آغاز کرد. پس از پایان تصویربرداری و روتوش نهایی، صداگذاری و ساخت موسیقی آن نیز در بازه زمانی ۱۰ روز انجام می‌شود.

در خلاصه داستان فصل دوم «روزهای بی‌قراری» آمده است که «سارا» که از همسرش جداشده، متوجه می‌شود در کودکی در موقعیتی بحرانی از خانواده واقعی خود جدا شده است. 

در این فصل نیز علاوه بر حضور بازیگران فصل یک، سارا صوفیانی، مجید واشقانی، سعید نیک‌پور، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی، امیر حق‌بر، افسانه بایگان، حمیدرضا آذرنگ، مهتاج نجومی، صدیق شریف به همراه جمعی از بازیگران بومی مشهد و تبریز بازی دارند.

فصل نخست «روزهای بی‌قراری» زمستان سال ۹۵ از شبکه سه سیما پخش شد.سریال «روزهای بی‌قراری دو» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی از نیمه دی‌ماه از شبکه یک سیما و در آستانه چهل‌سالگی انقلاب پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.