چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

داوران بخش «روایت نو» جشنواره بین‌المللی «مقاومت» معرفی شدند

 داوران بخش «روایت نو» جشنواره فیلم «مقاومت»

سینماپرس: هیات داوران فیلم‌های سینمایی بخش «روایت نو» (فیلمسازان اول) پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، هیاتی متشکل از داوود میرباقری، مریلا زارعی، ناصر شفق، محمدحسین حقیقی و احمدرضا معتمدی فیلم های سینمایی بخش «روایت نو» جشنواره فیلم «مقاومت» را داوری می‌کنند.

در این بخش هشت فیلم سینمایی به مرحله مسابقه راه پیدا کرده‌اند که عبارتند از «چراغ‌های ناتمام» مصطفی سلطانی، «دایان» بهروز نورانی پور، «کنجان چم» یاسمن نصرتی، «دریاچه ماهی» مریم دوستی، «ویلایی‌ها» منیر قیدی، «صدای منو می‌شنوید...؟» صادق پروین آشتیانی و «اشنوگل» هادی حاجتمند و علی سلیمانی سرنسری.

بخش «روایت نو» این جشنواره به منظور کشف و حمایت از استعدادهای جوان برای نخستین بار در این دوره در ساختار مسابقات راه‌اندازی شده است. در این بخش تمام آثار فیلمسازان اول در قالب فیلم‌های سینمایی، کوتاه داستانی و مستند توسط هیات‌های داوری مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد و به برترین فیلم‌های این بخش لوح یادبود، جایزه نقدی و نشان شهید آوینی اهدا می شود.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان های مختلف کشور همزمان با هفته گرامیداشت بسیج از ۵ تا ۹ آذر به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.