دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

با برگزاری ارکستر مجلسی ایران به رهبری منوچهر صهبایی

سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در برج میلاد به کار خود خاتمه می‌دهد

سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با اجرای محمد سلوکی، سه شنبه ۲۲ آبان ماه ساعت ۱۸ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با اجرای محمد سلوکی به عنوان مجری برنامه، برگزار خواهد شد.

همچنین  ارکستر مجلسی ایران به رهبری منوچهر صهبایی در مراسم اختتامیه چهار اثر کوتاه از یوهان اشتراوس شامل «پیتزیکاتوپولکا» و «مارش رادیسکی»، دیمیتری شوستاکوویچ شامل «والس از سوئیت جاز شماره‌ی دو» و حسین دهلوی شامل بخشی از سوئیت «بیژن و منیژه» را اجرا خواهد کرد.

در ادامه این برنامه و با حضور چهره‌های شاخص و مسئولان بخش‌های مختلف هنری و فرهنگی، نفرات برتر در بخش مسابقه ملی و بین الملل به عنوان اصلی‌ترین بخش رقابتی اعلام خواهند شد.

همچنین برگزیدگان دیگر بخش‌های این جشنواره شامل هنر و تجربه و یونیسف نیز در این جشنواره اعلام و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
بنا به گفته مسئولان یونیسف در این اختتامیه به یکی از آثار که در بخش رقابتی حضور داشته و در ارتباط با حقوق کودکان ساخته شده، جایزه ویژه این سازمان بین‌المللی تعلق خواهد گرفت.
در قسمتی از این اختتامیه نفرات اول بخش‌های جنبی: شامل انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سینما و کتاب معرفی می‌شوند و در ادامه جایزه ویژه خانه کتاب برای آثار اقتباسی به نفر برگزیده اهداء خواهد شد.

همچنین در این اختتامیه داوران، مهمانان بخش بین‌الملل و چهره‌های شاخص عرصه سینما، ادبیات و سایر هنرها حضور خواهند داشت.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با اعلام برگزیدگان بخش‌های مختلف، سه شنبه ۲۲ آبان ماه ساعت ۱۸ در برج میلاد به کار خود خاتمه خواهد داد.

همچنین برای کلیه علاقمندان به حضور در این اختتامیه، و در مسیرهای تعیین شده قبلی، وسیله نقلیه به مقصد برج میلاد برنامه ریزی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.