دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

انجام ۵۰ درصد از تدوین «ماهی و برکه»

فیلم سینمایی‌ «ماهی و برکه»

سینماپرس:۵۰ درصد از تدوین فیلم سینمایی «ماهی و برکه» به کارگردانی علی براتی توسط حسن حسندوست انجام شده است.

به گزارش سینماپرس، عوامل فیلم سینمایی‌ «ماهی و برکه» تلاش دارند تا اولین نمایش این فیلم سینمایی در سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر باشد. ۵۰ درصد از تدوین این فیلم توسط حسن حسندوست انجام شده است.

در خلاصه داستان «ماهی و برکه» آمده است: فیلم به زندگی مخترعی با نام علی یزدانی در ۳ دوره کودکی، نوجوانی و جوانی می پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش هایی می شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را ایجاد می کند.

بازیگران این فیلم سینمایی که تا به این لحظه مقابل دوربین قرار گرفته‌اند عبارتند از مهدی فقیه، سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی، امیررضا فرامرزی و مهرانه به‌نهاد.

از دیگر عوامل فیلم سینمایی «ماهی و برکه» می توان به کارگردان: علی براتی، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود میمی، تدوین: حسن حسن‌دوست، نویسندگان: علی براتی، مهدی نامجو و محمد صادق باقری، صدابرداران: جهانگیر میرشکاری، مهدی ابراهیم زاده، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، مشاور کارگردان: سید حسین آزادی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی‌فر، مدیر تولید: صادق ایزدخو، استوری بورد: علی امامزاده، فیلمبردار پشت صحنه: اصغر براتی، کارشناس آموزش و پرورش: ماشاالله امیدوارعسگری، مدیر تدارکات: علیرضا حیدرپناه، تهیه کننده: هادی انباردار، عکاس: امیر حق‌بر اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.