جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

انجام ۲۰ درصد از تصویربرداری «محکومین۲»

 فصل دوم سریال «محکومین»

سینماپرس: با حضور بازیگران جدید و نازنین فراهانی به عنوان بازیگر ثابت، قسمت دهم از فصل دوم مجموعه تلویزیونی «محکومین» تصویربرداری شد.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری دهمین قسمت از فصل دوم مجموعه تلویزیونی«محکومین» به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال حاتمی که مرداد ماه امسال در تهران کلید خورد به پایان رسید. در کنار تکمیل ۲۰ درصد از تصویربرداری «محکومین»، تدوین همزمان نیز انجام می شود که نزدیک به ۱۰ تا ۱۵ درصد از آن به اتمام رسیده است.

هر قسمت از این سریال داستان جداگانه‌ای دارد اما محور اصلی آن مجازات جایگزین حبس و بحث بحران خانواده است. فصل دوم این مجموعه هم از نظر تعداد قسمت و هم از نظر تعداد بازیگر و لوکیشن، از «محکومین یک» بیشتر است و مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی کار نگارش فیلمنامه این مجموعه را بر عهده دارند.

این مجموعه در بیش از دویست لوکیشن مختلف در تهران فیلمبرداری می‌شود و هم اکنون بخش مربوط به خانه ای در حوالی میدان امام حسین (ع) در حال ضبط است. مجتمع قضایی از جمله لوکیشن های اصلی فصل دوم مجموعه «محکومین» است.

همچنین هر قسمت از این سریال اپیزودیک موسیقی جداگانه ای دارد که همزمان با تصویربرداری و تدوین در حال ساخته شدن است. تهیه کننده این مجموعه پیش بینی می کند در صورت پیش رفتن برنامه ریزی ها تولید این مجموعه تا اردیبهشت ۹۸ به پایان برسد و حوالی پاییز از شبکه یک سیما روانه آنتن شود.

مجموعه تلویزیونی «محکومین» محصول سیما فیلم است  که در ۴۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای تولید می شود.

بیتا سحرخیز، نگار عابدی، کوروش تهامی، شهره لرستانی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، علیرضا استادی، محمود جعفری، مریم بوبانی، رابعه مدنی، مهرداد ضیایی و ... از جمله بازیگرانی هستند که در برخی از اپیزودهای این مجموعه مقابل دوربین سید جمال حاتمی قرار گرفته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.