شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

بررسی انحرافات اخلاقی مقامات امریکایی در «ما مردم»

مقامات ارشد آمریکا

سینماپرس: برنامه «ما مردم» شبکه برون مرزی پرس‌تی‌وی به بهانه انتخاب کاوانا برای عضویت در دیوان عالی امریکا به بررسی سوءاستفاده های جنسی مقامات ارشد این کشور می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بررسی برملا شدن سوءاستفاده های جنسی مقامات ارشد آمریکا می پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با حضور مایلز هونیگ تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال اجتماعی آمریکایی به بررسی سوءاستفاده های جنسی برت کاوانا، کاندیدای مورد حمایت ترامپ برای عضویت در دیوان عالی ایالات متحده آمریکا پرداخته و شکایت های مطرح شده از سوی قربانیانی که توسط وی مورد آزار جنسی قرار گرفته اند را مورد بحث و گفتگو قرار می دهد.

«ما مردم» در ادامه با نگاهی به نامزدی کاوانا برای عضویت در دیوان عالی ایالات متحده آمریکا و مشابه بودن شخصیت وی با ترامپ به واکاوی نقش کاوانا در انتخابات میان دوره ای آمریکا خواهد پرداخت.

این برنامه در آمریکا به زنان می پردازد و مسایلی همچون چرایی شایع شدن مسائل مربوط به آزارهای جنسی در آمریکا و تاثیر کاهش ارزش ها و استانداردهای اخلاقی در آمریکا همچنین با حضور آریل گلد فعال حقوق بشر به مروری بر نحوه رفتار افراد صاحب قدرت در بروز چنین اتفاقاتی را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.

برنامه «ما مردم» شنبه ۱۴ مهر ساعت ۲۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.