چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

جلسه تودیع و معارفه مدیران شبکه نسیم برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران شبکه نسیم

سینماپرس: با حضور محمد احسانی، مدیر شبکه نسیم جلسه تودیع و معارفه مدیران گروه تولید، طرح و برنامه و اطلاعات و برنامه ریزی این شبکه برگزار گردید.

به گزارش سینماپرس، صبح امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ماه مراسم تودیع و معارفه مدیران شبکه نسیم با حضور محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، سید شهرام فرزین فر مدیر کل برنامه ریزی و نظارت سیما، علی اکبر کاظمی قائم مقام این شبکه و مدیران شبکه نسیم و نمایش برگزار شد.

در ابتدای این جلسه کاظمی قائم مقام شبکه نسیم با ذکر این نکته که در چنین مراسمی در سازمان صدا و سیما کلمه تودیع عملا کارکردی ندارد، گفت: هر یک از مدیران قبلی در نقش یک همکار موثر و خدمتگزار در بدنه این سازمان مشغول به خدمت رسانی خواهند بود فلذا این جلسات حکم تکریم این همکاران را دارد.

وی از زحمات میثم فضلعلی، مرتضی جاسبی و علی اصغر صدیقی مدیران پیشین تولید، طرح و برنامه و اطلاعات و برنامه ریزی این شبکه قدردانی و مرتضی جاسی، حامد عبدوس و سید جواد مبینی پور را به عنوان مدیران جدید این واحدها معرفی کرد.

در این مراسم که در دفتر مدیر شبکه نسیم برگزار شد سید شهرام فرزین فر در سخنانی ضمن تشکر از حمایت های مدیر شبکه نسیم و با تاکید بر اهمیت و نقش موثر این شبکه بیان کرد: تعامل مناسبی بین صف و ستاد وجود دارد که اگر با همکاری مناسب در حوزه تولید فعالیت کنند این فاصله کم شده و باعث ایجاد ارزش افزوده در سطح سازمان می شود و کیفیت کار تولید ارتقا پیدا می کند.

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم نیز در سخنانی، تعامل، همکاری و فضای دوستانه بین مدیران را یکی از عوامل کسب موفقیت شبکه مطبوع خود دانست.

وی ضمن تشکر ویژه از مدیران سابق این شبکه، بهره مندی از نظرات موثر و نگاه خلاق مدیران جدید گروه تولید، طرح و برنامه و اطلاعات و برنامه ریزی را خواستار شد.

در پایان این مراسم احکام مدیران جدید به آنها ابلاغ و هدایایی نیز به مدیران گذشته اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.