دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

تغییرات باکس آفیس در هفته گذشته

صدرنشینی «مدرسه شبانه» در هفته اول اکران / انیمیشن «پاکوتاه» در جایگاه دوم

 فیلم «مدرسه شبانه»

سینماپرس: فروش ۲۸ میلیون دلاری «مدرسه شبانه» گرچه زیاد نیست اما برای یک فیلم کمدی موفقیت است، آن هم در زمانی که تنها تعداد کمی‌ کمدی باارزش در باکس آفیس، به فروش قابل قبول دست یافته‌اند.

به گزارش سینماپرس به نقل از رپ، فیلم «مدرسه شبانه» در هفته اول اکران خود با ۲۸ میلیون دلار فروش صدرنشین باکس آفیس آخر هفته آمریکا شد شاید این مقدار فروش در هفته اول دستاورد بزرگی به نظر نرسد اما برای یک کمدی شبیه «مدرسه شبانه» محصول یونیورسال قطعا یک پیروزی است آن هم در زمانی که تنها تعداد کمی‌ کمدی باارزش در باکس آفیس، به موفقیت دست یافته‌اند.

«مدرسه شبانه» در ژانر خود توانست رکورد «بازدارندگان» محصول یونیورسال را در میزان فروش هفته اول در سال جاری بشکند. کمدی «بازدارندگان» که اوایل امسال اکران شد توانسته بود به فروش ۲۰  میلیون دلاری در هفته اول اکرانش دست یابد.

«مدرسه شبانه» با بازی کوین هارت و تیفانی هدیش در ۳۰۹۱ سالن سینما به نمایش درآمد میزان فروش افتتاحیه این فیلم تنها چندگام عقب‌تر از فیلم «سفر دختران» همکاری قبلی هدیش و کارگردان این فیلم ملکوم دی لی است. «سفر دختران» سال گذشته ۳۱ میلیون دلار در هفته اول اکران خود بدست آورد.

با این وجود به نظر می‌رسد «مدرسه شبانه» با اکران دو فیلم «ونوم» محصول سونی و «ستاره‌ای متولد شده است» محصول وارنر در هفته آینده جایگاه استوار خود در این هفته را ازدست بدهد.

در جایگاه دوم باکس آفیس این هفته انیمیشن «پاکوتاه» محصول کمپانی وارنر قرار گرفت. «پاکوتاه» با فروش افتتاحیه ۲۳ میلیون دلار از ۴۱۳۱ سالن سینمایی که در اختیار داشت در نخستین هفته نمایشش توانست اندکی بهتر از دو انیمیشن اکران شده وارنر در ماه سپتامبر به نام «لک لک ها» (با ۲۱.۳ میلیون دلار) و «فیلم لگو نینجاگو» (با ۲۰.۴ میلیون دلار) قرار بگیرد.

فیلم «خانه با یک ساعت در دیوارهایش» محصول کمپانی یونیورسال نیز در دومین هفته اکرانش با کسب ۱۲.۵ میلیون دلار، جایگاه سوم این فهرست را از آن خود کرد طبق آمار فروش این فیلم نسبت به هفته اول نمایشش ۵۳ درصد کاهش یافته است. «خانه با یک ساعت در دیوارهایش» در ۱۰ روز اول اکران ۴۴.۷ میلیون دلار بدست آورده بود.

«یک لطف ساده» محصول استودیوی لاینزگیت با ۶.۵ میلیون دلار فروش در سومین هفته اکرانش در جایگاه چهارم پرفروش ترین فیلم های آخر هفته قرار گرفت. مجموع فروش داخلی «یک لطف ساده» تاکنون به ۴۳ میلیون دلار رسیده است.

اما رقابت برای قرار گرفتن در میان ۵ فیلم پرفروش آخر هفته با وجود دو فیلم ترسناک «راهبه» محصول وارنر و نیولاین و فیلم «جشن جهنمی» ساخته لاینزگیت و سی‌بی‌اس فیلمز بسیار نزدیک بود با این حال «راهبه» با ۵.۴ میلیون دلار توانست در رتبه پنجم قرار بگیرد و فروش خود را در مجموع چهار هفته به ۱۰۹ میلیون دلار برساند.

«جشن جهنمی» نیز که نمایشش از این هفته آغاز شده است با ۵ میلیون دلار فروش در جایگاه ششم این فهرست قرار گرفت.

فیلم «آسیایی‌های خرپول» محصول کمپانی وارنر هم با ۴.۱۵ میلیون دلار هفتمین فیلم پرفروش آخر هفته آمریکا لقب گرفت میزان فروش این فیلم در هفتمین هفته اکرانش به ۱۶۵ میلیون دلار رسید.

از دیگر فیلم‌های شاخصی که در این هفته اکران شد می‌توان به فیلم «پیرمرد و اسلحه» محصول فاکس سرچلایت با بازی رابرت ردفورد اشاره کرد این فیلم که گفته می‌شود شاید آخرین فیلم ردفورد در مقام بازیگری باشد با ۵ سالن سینمایی که در اختیار داشت ۱۵۰ هزار دلار فروش کرد و در جایگاه بیست و هفتم این فهرست قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.