شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶

با حضور معاون صدا:

تشکیل شورای ورزش رادیو / توجه ویژه به ورزش بانوان

حمید شاه آبادی

سینماپرس: شورای ورزش رادیو طی مراسمی با حضور با حضور معاون صدا و مدیران شبکه‌های رادیویی تشکیل شد.

به گزارش سینماپرس، حمید شاه آبادی معاون صدا امروز ۱۷ شهریور در مراسمی بیان کرد: ما به دنبال مرجعیت و جایگاه واقعی رادیو هستیم تا اگر حرفی میزنیم تاثیرگذار باشیم و این هدف زمانی رقم می‌خورد که بستری برای بازتاب حرف‌های ما فراهم شود.

وی ادامه داد: متاسفانه حرف ورزش‌های دیگر در رادیو کمتر شنیده می‌شود و ما برای گسترش آن به یاری فدراسیون‌ها نیاز داریم.

شاه آبادی در این مراسم بیان کرد: رسانه عرصه رعایت اخلاق است و اگر خدا بخواهد در سال‌های آینده می توانیم با تربیت کارشناسان از هر یک از فدراسیون ها یک نماینده در رادیو داشته باشیم. فضای پرداخت به ورزش بانوان در سیما محدود است اما در رادیو نگاه ویژه و گسترده‌تری را می توانیم نسبت به ورزش بانوان داشته باشیم.

وی عنوان کرد: اگر شما می خواهید که رادیو به بحث ورزش های پر مدال بپردازد، وزارت ورزش بایستی کار کلانی انجام داده و چشم انداز دقیقی ترسیم شود. زکات رادیو این است که فعالیت بیشتری در حوزه نابینایان داشته باشد که با فراهم کردن بستر مسابقات و فضای رقابتی می توانیم به این مباحث بپردازیم

معاون صدا در پایان گفت: ما شورای ورزش رادیو را با حضور همه مدیران شبکه‌های رادیویی تشکیل داده‌ایم که دبیر این شورا میرحسینی مدیر شبکه ورزش است. برنامه‌ها در این شورا تعریف و بررسی می‌شود و از شما هم می‌خواهیم تا نقص‌های هر برنامه رادیویی را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.