شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

برگزاری اختتامیه جشنواره موسیقی جوان با حضور وزیر ارشاد

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: اختتامیه بخش موسیقی دستگاهی و کلاسیک دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، فردا ۱۸ شهریورماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، آیین اختتامیه بخش موسیقی دستگاهی و کلاسیک دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ با معرفی برگزیدگان این بخش در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت ۲۰:۰۰ روز یکشنبه آغاز خواهد شد که طی آن نفرات برتر بخش موسیقی دستگاهی و کلاسیک این دوره از جشنواره، در سه رده سنی«الف» (۱۵ تا ۱۸ سال: متولدین سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲)، «ب» (۱۹ تا ۲۳ سال: متولدین سال‌های ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۸) و «ج» (۲۴ تا ۲۹ سال: متولدین سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۳) معرفی خواهند شد.

قرار است در این مراسم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و هنری، اعضای هیأت داوران دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، هنرمندان و اصحاب رسانه حضور داشته باشند.

دوازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی، بنیاد رودکی و فرهنگسرای نیاوران از ۲۲ مردادماه تا ۱۸ شهریورماه سال جاری در تهران، در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.