شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

آخرین وضعیت ساخت سریال «ساموبندری»

سریال «سامو بندری»

سینماپرس: علیرضا سبط احمدی درباره ادامه ساخت سریال «ساموبندری» بیان کرد که تولید این اثر نیاز به بازنگری بودجه و شرایط کار دارد که تصمیم درباره آن با مرکز سیمافیلم است.

به گزارش سینماپرس، علیرضا سبط احمدی تهیه کننده سریال «ساموبندری» که مدتی در جنوب کشور به کارگردانی ابراهیم فروزش ضبط و تصویربرداری آن انجام شد، به یک خبرگزاری گفت: ما با توجه به شرایط فصل و گرمایی که در بوشهر وجود دارد تصمیم گرفتیم تا پایان خرداد در بوشهر کار کنیم و بعد با یک فاصله از ابتدای مهر دوباره تصویربرداری را شروع کنیم.

وی ادامه داد: ما ۲ فصل یعنی حدود ۴۰ درصد از سریال را تصویربرداری کردیم و در حال حاضر افزایش بی رویه قیمت ها اجازه نمی دهد تولید کار ادامه پیدا کند. تولید سریال نیاز به بازنگری بودجه و شرایط کار دارد که تصمیم درباره آن با مرکز سیمافیلم است.

تهیه کننده «ساموبندری» اظهار کرد: سازمان در شرایط فعلی با کمبود بودجه مواجه است و دیر رسیدن بودجه در این شرایط گریبان ما را هم می گیرد.

وی با اشاره به افزایش قیمت ها عنوان کرد: سریال ما در بوشهر تصویربرداری می شد که استان گران قیمتی است و هزینه های بالایی دارد. در این چند ماه نیز هزینه ها بالاتر هم رفته است. من می خواهم گروهم را به بوشهر ببرم اما بلیت هواپیما در همین چند ماه سه برابر شده است، امکانات و تجهیزات تصویربرداری ما از خارج از کشور می آید و همه افزایش پیدا کرده است و اینها طبیعتا هر پروژه ای را با مشکل مواجه می کند.

سبط احمدی تصمیم درباره پایان ساخت پروژه را به سازمان صدا و سیما منحصر کرد و گفت: در این شرایط تصمیم گیری با سیمافیلم و صدا و سیما است که ببینند چه پروژه هایی در اولویت تولید و ادامه ساخت قرار دارند و من تابع تصمیمات سیما هستم. اگر شرایط مهیا شود ما کار را از مهر شروع می کنیم و این به تصمیم گیری و اولیت بندی سیما برمی گردد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.