دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

اتمام تصویربرداری فیلم کوتاه «این و آن»

 فیلم کوتاه «این و آن»

سینماپرس: تصویربرداری فیلم کوتاه «این و آن» به کارگردانی مهدیه محمدی پایان یافت و هم اکنون مراحل فنی خود را سپری می کند.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «این و آن» به کارگردانی مهدیه محمدی یک اقتباس آزاد از داستان «این و آن» به قلم مریم السادات زکریایی است و قصه ای در ماه‌های منتهی به انقلاب اسلامی را روایت می کند.

فیلمبرداری «این و آن» طی سه روز در مناطق سرچشمه، وحدت اسلامی و کارگر جنوبی تهران انجام شد و هم اکنون مراحل فنی خود را سپری می کند.

این فیلم محصول جدید گروه هنری «کات» است که ۲ سال پیش توسط «باشگاه فیلم سوره» برای حمایت از فیلمسازان جوان در عرصه تولید فیلم های کوتاه و نیمه بلند تشکیل شد.

در خلاصه داستان «این و آن» آمده است: «در التهاب ماه های منتهی به انقلاب، جوانی که روز مهمی انتظارش را می کشد، باید میان خود و غریبه ای دست به انتخاب بزند...»

سجاد بابایی، مجتبی واشیان و اکبر مددی مهر ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

عوامل فیلم کوتاه «این و آن» عبارتند از کارگردان: مهدیه محمدی، تهیه کننده: محدثه پیرهادی، نویسنده: یاسین پورعزیزی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، صدابردار: هادی معنوی پور، طراح صحنه و لباس: صدرا صدری، گریم: امیر ترابی، مدیر تولید: ابوالفضل نوری، عکاس: زینب بدری، تهیه شده در گروه هنری «کات».

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.