جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

بازدید معاون وزیر ارشاد از دبیرخانه جشنواره تئاتر کوتاه اهر ارسباران

بازدید معاون وزیر ارشاد از دبیرخانه جشنواره تئاتر کوتاه اهر ارسباران

سینماپرس: سید محمد مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران، تئاتر را ظرفیتی مغتنم برای انتقال پیام به مخاطبان دانست.

به گزارش سینماپرس، ظهر امروز جمعه سید محمد مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد به‌صورت سرزده از دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران بازدید و با داوران و عوامل اجرایی این جشنواره دیدار کردند.

حسین محب اهری بازیگر معروف سینما و تلویزیون کشورمان که به‌عنوان داور دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران حضور یافته در بازدید معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دبیرخانه این جشنواره گفت: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران نیاز به تقویت از سوی دولتمردان دارند.

وی افزود: جوانان اهری و هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی شهرستان اهر اگر حمایت شوند و به آن‌ها امکانات ارائه شود قطعاً بیش از این‌ها شکوفا می‌شوند و افتخارآفرینی می‌کنند.

جوانان اهری و جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران نیاز به حمایت دارند

محب اهری گفت: خوشبختانه جشنواره تئاتر مریوان جایگاه خود را یافته و حال شهرستان اهر که در ایران تنها میزبان تئاترهای کوتاه است و جشنواره سراسری تئاتر کوتاه برگزار می‌کند باید یاری‌اش کنیم تا این جشنواره نیز همانند مریوان به جایگاه اصلی خود دست یابد.

حسین محب اهری چراغ تئاتر است

سید محمد مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع عوامل اجرایی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران گفت: حسین محب اهری چراغ تئاتر است و وجود وی در عرصه تئاتر بر اهمیت هنر افزوده است.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سالن میرزا جعفر قراجه داغی مجتمع فرهنگی و هنری اهر و پلاتو استاد حسین محب اهری بازدید کرد.

همچنین سید محمد مجتبی حسینی  در حاشیه بازدید از دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران در جمع خبرنگاران، تئاتر را ظرفیتی مغتنم برای انتقال پیام به مخاطبان دانست، اظهار کرد: در حوزه تئاتر یکسری نقاط قابل‌توجه و ارزش‌هایی که باید دیده شوند یک ظرفیت بسیار ارزشمند است.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تئاتر کوتاه در عین حال که پدیده‌ای دشوار و سخت به‌حساب می‌آید ولی دلپذیر است چون جمع‌بندی متون در کوتاه‌ترین زمان ممکن و انتقال پیام به مخاطبان در زمان کوتاه کار بسی سخت است.

وی تأکید کرد: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران که هم‌اکنون به دوازدهمین دوره رسیده نشان می‌دهد که هنرمندان جوان ایران‌زمین چه استعدادهایی دارند و با درایت و خلاقیت‌های خود در دل هم‌وطنان جای بازکرده‌اند.

حسینی بر لزوم حمایت بزرگان عرصه فرهنگ و هنر کشور و هنرمندان نام‌آشنای اهر و قره‌داغ از جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران تأکید کرد و گفت: کوتاه نمودن متون نمایشی در این جشنواره حاصل خلاقیت هنرمندان این عرصه است.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌ها و تجارب به‌دست‌آمده در جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران مغتنم است و امیدواریم شاهد برگزاری یک‌صد و بیستمین دوره این جشنواره در شهرستان اهر باشیم.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.