جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

برپایی افتتاحیه پنجمین دوسالانه خوشنویسی ایران

خوشنویسی

سینماپرس: پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران فردا ۳ شهریور با حضور مدیران هنری و خوشنویسان کشور در استان قزوین آغاز می شود.

به گزارش سینماپرس، پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران با حضور مدیران هنری و خوشنویسان کشور شنبه سوم شهریورماه ساعت ۱۷:۳۰ در سرای سعدالسلطنه قزوین آغاز می شود.

پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی قزوین با بزرگداشت ملک محمد قزوینی در بخش مسابقه و نمایشگاه در زمینه نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلث برگزار می شود و آثار ۲۱۵ هنرمند خوشنویس در بخش مسابقه و نمایشگاه در این دوسالانه به نمایش گذاشته خواهد شد.

آثار ۱۲۹ هنرمند در بخش نستعلیق، ۵۷ هنرمند در بخش شکسته نستعلیق و ۲۹ هنرمند در بخش نسخ و ثلث در این دروه دوسالانه در سرای سعدالسلطنه به نمایش گذاشته می شود.

غلامحسین امیرخانی، علی شیرازی، علی اشرف صندوق آبادی، امیر احمد فلسفی و احمد پیله چی داوران نستعلیق، یدالله کابلی، محمد حسین عطارچیان و مجتبی ملک زاده داوران شکسته نستعلیق و سید محمد حسینی موحد، احمد عبدالرضایی و احمد فارس از مصر داوران نسخ و ثلث پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران هستند.

پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران با حمایت مرکز هنرهای تجسمی و مشارکت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از سوم شهریورماه در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.