یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

«زندگی از نو» در مراحل پایانی تولید

سریال «زندگی از نو»

سینماپرس: تهیه کننده سریال «زندگی از نو» از مراحل پایانی تولید این مجموعه در گیلان خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مهدی شفیعی تهیه کننده سریال «زندگی از نو» درباره مراحل تولید این مجموعه که به کارگردانی علی محمد قاسمی در گیلان تصویربرداری شد به یک خبرگزاری گفت: این سریال در حال حاضر مراحل پست پروداکشن را طی می کند و ما درگیر مسایل مختلف صداگذاری، تدوین و... هستیم.  

وی ادامه داد: البته سریال در مراحل پایانی قرار دارد و در حال روتوش است و می توان گفت حدود ۱۷ قسمت از این سریال ۲۶ قسمتی تکمیل شده است. همچنین برای تیتراژ سریال نیز با یک خواننده در حال مذاکره هستیم.

تهیه کننده «زندگی از نو» درباره ویژگی این سریال بیان کرد: در این سال ها بیشتر سریال ها در تهران و در آپارتمان ها بوده است اما ما در سریال «زندگی از نو» تصاویر چشم نوازی از گیلان و مناطق شمال کشور را داشتیم. البته کیفیت پخش در دستیابی به خروجی نهایی این تصاویر موثر است با این حال ما سعی کردیم در تصویر و سایر المان ها ظرفیت بالایی را به کار بگیریم. همچنین موسیقی جدیدی در این کار داریم و تلاش ما این است که کار با کیفیتی برای مخاطب عرضه شود.

شفیعی درباره زمان و شبکه پخش این سریال اظهار کرد: هنوز زمانی برای پخش این سریال به ما اعلام نشده است و حتی با توجه به اینکه برخی از آثار تغییراتی در شبکه های سیما دارند، شبکه پخش کننده این سریال نیز هنوز به طور قطعی اعلام نشده است.

خیام وقارکاشانی، ژیلا آل رشاد، مینا جعفر زاده، حدیث نیکرو، علی انصاریان، کمند امیرسلیمانی،‌ اکبر معززی، رضا کیانیان، ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق، آرش مجیدی، حسن رستمانی، مجید پتکی، حمید رضا سنگین، از بازیگران اصلی این سریال هستند.

این سریال داستان هایی درباره محیط زیست، مساله توریسم، زندگی در جنگل و... دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.