چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

تهیه کننده برنامه مطرح کرد:

«بشارت ۱۴۵۲»؛ نوید رسیدن به میلیون ها حافظ در جامعه

 پرویز امیری

سینماپرس: پرویز امیری تهیه کننده ویژه برنامه طرح ملی حفظ قرآن کریم، «بشارت ۱۴۵۲» را نوید بخش رسیدن به حافظان میلیونی در جامعه تا پایان سال برشمرد.

به گزارش سینماپرس، پرویز امیری تهیه کننده «بشارت ۱۴۵۲» در شبکه قرآن و معارف سیما در تشریح جزئیات این برنامه گفت: طرح ملی حفظ قرآن کریم که هرساله به همت شبکه قرآن و معارف سیما برگزار می‌شود، امسال نیز با محوریت حفظ ملی جزء ۳۰ قرآن کریم در حال برگزاری است و این ویژه برنامه نیز در راستای این طرح همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ به صورت زنده روی آنتن شبکه قرآن می رود.

وی اضافه کرد: این برنامه با بخش‌های متنوع و جذابی از جمله کارشناسی قرائت، حفظ، مفاهیم و ترجمه آیات جزء ۳۰ با حضور استادان و کارشناسان، ارتباط با شبکه‌های استانی و مراکز برگزار کننده طرح، ارائه نکات آموزشی، گفتگو با نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران و چهره های شاخص قرآنی در بخش معرفی الگوهای موفق اجتماعی، مسابقه حضوری حفظ و مفاهیم جزء ۳۰ با حضور قرآن آموزان موسسات قرآنی، مسابقه پیامکی و... تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

امیری عنوان کرد: بارگذاری عکس و کلیپ های مرتبط با قرائت، حفظ و نشر مفاهیم جزء ۳۰ قرآن کریم در فضای اجتماعی و انتشار این تصاویر با نام و مشخصات خود افراد، در راستای ایجاد اقبال عمومی مخاطبان نیز از دیگر بخش هایی است که برای مخاطبان این طرح قرآنی در نظر گرفته شده است.

تهیه کننده «بشارت ۱۴۵۲» با اشاره به اهداف این برنامه عنوان کرد: در حالی که خوشبختانه شاهد استقبال عمومی بسیار خوبی از طرح بشارت در میان عموم مردم هستیم ولی تمامی آیتم ها در راستای جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به یادگیری مباحث قرآنی و ترویج فرهنگ انس با قرآن کریم در جامعه، ضبط، تولید و پخش می‌شود که امیدواریم به اهداف و چشم اندازهای تعیین شده دست یابیم.

وی در انتها با دعوت از عموم مردم قرآنی برای حضور در این طرح، یادآور شد: مخاطبان می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی مانند شبکه های اجتماعی و پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه qurantv.ir به پویش ملی حفظ قرآن کریم «بشارت ۱۴۵۲» بپیوندند.

محور طرح بزرگ قرآنی «بشارت ۱۴۵۲» حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم است که در سه فصل تابستان (از سوره ناس تا سوره زلزال)، پاییز (از سوره بینه تا سوره طارق) و زمستان (از سوره بروج تا سوره نبأ) به آن پرداخته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.