شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

توزیع دومین قسمت سریال «۱۳ شمالی» از امروز

دومین قسمت از سریال نمایش خانگی «۱۳ شمالی»

سینماپرس: دومین قسمت از سریال «۱۳ شمالی» به کارگردانی علیرضا امینی، امروز ۱۳ مرداد در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

به گزارش سینماپرس، دومین قسمت از سریال «۱۳ شمالی»‌، به کارگردانی علیرضا امینی و پخش شرکت تصویر دنیای هنر، که از ششم مرداد به شبکه نمایش خانگی آمده است، امروز ۱۳ مردادماه توزیع شد. همچنین برای جلوگیری از دانلود غیر قانونی این سریال امکانی فراهم شده که علاقه‌مندان به دانلود بتوانند این سریال را به صورت قانونی از سایت سلام سینما دانلود کنند.

سریال ۹ قسمتی «۱۳ شمالی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی رضا جاپلقی، مسابقه بین دو گروه از بازیگران چهره مرد و زن است که در گروه آقایان کامبیز دیرباز، محمدرضا هدایتی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی و در گروه خانم‌ها، سحر قریشی، لیلا اوتادی، سمانه پاکدل و بهاره افشاری حضور دارند. این دو گروه با داوری حمید گودرزی در جنگل‌های بهشهر و نوشهر به رقابت می‌پردازند. این دو تیم در طی ۱۰ روز با یکدیگر رقابت خواهند داشت و در هر روز یک دور از مسابقات برگزار می‌شود. تیم بازنده باید برای دور بعد، یک نفر را از بین خودشان حذف کند تا با این روند تیم‌ها به مرحله نهایی برسند.

سریال «۱۳ شمالی» در ۹ هفته توزیع خواهد شد و علاقه‌مندان به تماشای این سریال می‌توانند از طریق سایت سلام سینما اقدام به خرید و دانلود قانونی نمایند.

Poster13shomali-2

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.