چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸

فروش آثار ۱۸۲ هنرمند/ گرانترین اثر از بهمن محصص

بیست و ششمین دوره رویداد تابستانی «صد اثر صد هنرمند»

سینماپرس: بیست و ششمین دوره رویداد تابستانی «صد اثر صد هنرمند» با ارایه آثاری از ۱۸۲ هنرمند در گالری گلستان افتتاح می شود.

به گزارش سینماپرس، بیست و ششمین دوره رویداد تابستانی «صد اثر صد هنرمند» با ارایه آثاری از ۱۸۲ هنرمند ۱۲ مرداد ماه در گالری گلستان افتتاح می شود که قیمت های آنها از ۳۰۰ هزار تومان تا ۸۵ میلیون تومان است.

قیمت آثار در این دوره از ۳۰۰ هزار تومان تا ۸۵ میلیون تومان و از منظر گونه و سبک هنری از خوشنویسی تا نقاشی خط و نقاشی و از انتزاع محض تا رئال و ... تنوع دارند.

گرانترین اثر بیست و ششمین «صد اثر صد هنرمند» از زنده یاد بهمن محصص است. این اثر نقاشی روی مقوا است که گالری گلستان آن را ۸۵ میلیون تومان قیمت گذاری کرده است. همچنین یک اثر دیگر (لیتوگرافی) از محصص با قیمت ۵۵ میلیون تومان در این رویداد عرضه می شود.

۲ اثر از سیدمحمد احصایی با قیمت های ۸۰ و ۶۰ میلیون تومان، نقاشی منظره از کیخسرو خروش ۶٠ میلیون تومان، اثری از زنده یاد فریده لاشایی ۲۵ میلیون تومان، کاری از حجت شکیبا ٢٠ میلیون تومان، در کنار خوشنویسی های زنده یاد رضا مافی و ... آثار بیست و ششمین «صد اثر صد هنرمند» را شامل می شود.

در این رویداد همچنین، کارهایی از هنرمندان جوان که به جایگاه تثبیت شده ای در بازار هنر دست یافته اند با قیمت های حدود ۴ تا ٨ میلیون تومان ارایه شده است. البته سهم هنرمندان تازه کشف شده و هنرمندان شهرستانی هم در این رویداد بالاست. در این میان همانند نمایشگاه های اخیر، مجسمه هم سهم مهمی را به خود اختصاص داده است و برای مثال در این دوره از زنده یاد ایرج زند مجسمه ای با قیمت ٣٠ میلیون تومان پبشنهاد شده است.

بیست و ششمین «صد اثر صد هنرمند» عصر جمعه ۱۲ مرداد افتتاح و تا ۳۰ مرداد هر روز (غیر از پنجشنبه ها) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ دایر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.