سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱

«نگهبانان کهکشان» از کارگردان اخراجی حمایت کردند

نگهبانان کهکشان

سینماپرس: بعد از آن که جیمز گان از دیزنی کنار گذاشته شد، بازیگران و سایر عوامل فیلم «نگهبانان کهکشان» در نامه ای سرگشاده از این کارگردان حمایت کردند.

به گزارش سینماپرس، چندی پیش بعد از آن که دو توییت قدیمی جیمز گان دوباره در فضای مجازی مطرح شدند مارول و دیزنی تصمیم گرفتند او را از پروژه جدیدشان کنار بگذارند. حدود دو هفته پیش دو توییت قدیمی از جیمز گان که حاوی شوخی های نامناسب بودند دوباره در فضای مجازی دست به دست شد. همین موضوع باعث شد تا مارول و دیزنی تصمیم بگیرند برای حفظ تصویر خانواده دوستی که از خودشان در سینما ایجاد کرده اند وی را از کارگردانی قسمت سوم مجموعه  «نگهبانان کهکشان» کنار بگذارند.

امروز اما کریس پرت، زویی سالدانا، بردلی کوپر، وین دیزل، دیو بائوتیستا و سایر عوامل فیلم  «نگهبانان کهکشان» در نامه ای سرگشاده با حمایت از جیمز گان، از دیزنی و مارول خواستند تا در تصمیمشان تجدید نظر کنند. آنها با بیان این که اصلا شوخی های نامناسب گان را تایید نمی کنند اعلام کردند که او کارگردانی حرفه ای و انسان شریفی است که در گذشته اشتباهی انجام داده است و نباید با او این طور برخورد شود.

بعضی از کارشناسان معتقدند دیزنی و مارول خود پشت این نامه هستند و گان احتمالا به زودی روی صندلی کارگردانی قسمت سوم خواهد نشست. به عقیده آنها دیزنی از ترس نظرات مردمی در موج رسوایی های اخلاقی هالیوود تصمیمی شتاب زده در اخراج جیمز گان گرفته و حالا با آرام شدن شرایط، بازیگران را پیش فرستاده تا با آماده کردن اذهان عمومی گان را دوباره به کار دعوت کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.