یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

فصل دوم «روزهای بی‌قراری» آذرماه روی آنتن می‌رود

سریال «روزهای بیقراری»

سینماپرس: سارا صوفیانی بازیگر «روزهای بی قراری ۲» می گوید فصل دوم این سریال در حال ساخت است و آذرماه روی آنتن می رود.

به گزارش سینماپرس، سارا صوفیانی بازیگر تلویزیون در گفتگو با یک خبرگزاری درباره فعالیت های خود در حوزه بازیگری بیان کرد: این شب ها سریال «روزهای بی قراری ۱» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی از آی فیلم فارسی پخش می شود و فصل دوم سریال نیز در حال ساخت است.

وی با اشاره به تصویری که از زن در این سریال نمایش دیده می شود، ادامه داد: در این سریال تصویر دیگری از زن ایرانی دیده می شود که شبیه به کلیشه های قبلی نیست. ما در این سریال می بینیم دو زنی که در پایان می مانند هر کدام به راحتی برای زندگی خودشان تصمیم گیری می کنند و این دقیقا استقلال زنان ایرانی امروز را نشان می دهد.

صوفیانی با اشاره به نمایش سریال برای افرادی خارج از ایران اظهار کرد: برای بیننده های غیرایرانی خیلی عجیب بود که چطور زنان ایرانی اینقدر قوی هستند. آنها فرهنگ ما را درست نمی شناختند و فکر می کردند زن در ایران اصلا نمی تواند از حقش دفاع کند و مدام در عذاب است. آنها می گفتند بعد از دیدن سریال «روزهای بی قراری» نظرشان در مورد جایگاه و شرایط زن ایرانی تغییر کرد.

وی درباره فصل دوم این سریال نیز توضیح داد: فصل دوم «روزهای بیقراری» ادامه زندگی سارا است. فصل اول در نقطه ای تمام شد که بعد از روشن شدن ماجراها، سارا به مشهد می رود و حالا در ادامه داستان می بینیم که در مشهد زندگی می کند و اتفاقاتی می افتد که قصه را به تبریز هم می کشاند. در این فصل سارا به دنبال یافتن هویت خودش و خانواده اش می رود.

بازیگر «روزهای بی قراری» در پایان عنوان کرد: بازیگران سریال همه به جز من تغییر کرده اند و فصل دوم سریال حدودا از آذرماه روی آنتن می رود و با پایان فصل اول که این روزها از آی فیلم پخش می شود، پخش فصل دوم از یکی از شبکه ها آغاز می شود و مخاطبان می توانند ادامه مجموعه را هم ببینند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.