چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱

اضافه شدن ۲ بازیگر جدید به «حکایت‌های کمال»

شهره لرستانی و محمود پاک نیت

سینماپرس: به تازگی شهره لرستانی و محمود پاک نیت به جمع بازیگران سریال «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی اضافه شدند.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال «حکایت‌های کمال» بزودی و بعد از پایان دکورسازی در شهرک سینمایی غزالی آغاز خواهد شد.  

شهره لرستانی و محمود پاک نیت دو بازیگری هستند که به تازگی به جمع بازیگران این سریال اضافه شدند. کاظم هژیر آزاد، مهرداد ضیایی، سعید پیردوست، میرطاهر مظلومی، شهین تسلیمی از بازیگرانی هستند که به تازگی با این پروژه قرارداد بستند. همچنین حمید لولایی، رضا شفیعی‌جم، مریم سعادت، سولماز غنی، یوسف صیادی، نگار عابدی، امیر نوری، محمد شیری، مهرداد ضیایی از دیگر بازیگران این سریال هستند.  

خانه‌ها، محله‌ها و گذرهای دهه ۴۰ تهران در این دکورها دیده می‌شود. ۹۰ درصد دکورها در شهرک سینمایی ساخته شده و ۱۰ درصد از آن در فضای بیرون از شهرک سینمایی و محله‌های قدیمی تهران مقابل دوربین می‌رود. دکورهای این سریال همگی در کوچه‌ها و فضاهایی است که تداعی کننده دهه ۴۰ در تهران هستند.  

این سریال از کتاب «حکایت‌های کمال» به نویسندگی محمد میرکیانی الهام گرفته شده است و به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی آماده تولید است.

 سریال «حکایت‌های کمال» به نویسندگی سیدحسین امیر جهانی، آزاده محسنی و نسیم امیری در ۱۵۰ قسمت نوشته شده است. این سریال در چند فاز مقابل دوربین خواهد رفت که فاز اول آن در سی قسمت تولید می‌شود.

مدیرتولید: فرشید رئوفی، تصویربردار: ناصرمحمودکلایه، صدابردار: وحید سلطانی، جلوه های ویژه: حمید رسولیان، ناظر کیفی: محمد میرکیانی، بدلکار: علیرضا فتحی، برنامه ریز: مجید فاضلی، عکاس: فرامز بیات، طراح گریم: بابک شعاعی، مدیر تدارکات: مهدی آقامحمدی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، دوخت لباس: زینب رنجبر، دکوراتور: محمدعلی شیبک، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، تصویربردار پشت صحنه: مهشید رئوفی و مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.