یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

سبک زندگی اسلامی- ایرانی به روایت سیما

برنامه «سرسرا»

سینماپرس: شبکه پنج سیما در برنامه ایی تحت عنوان "سرسرا" به موضوع سبک زندگی می پردازد.

به گزارش سینماپرس؛ تهیه کننده برنامه «سرسرا» اعتقاد دارد که عواملی همچون پژوهش کاربردی و عمیق، پیوستگی و تسلسل پیام و لحن مهربان و مردمی از مولفه‌های سبک زندگی اسلامی- ایرانی به شمار می‌رود. او تأکید کرد: همواره سعی‌ کرده‌ایم تا پیام برنامه به صورت غیر مستقیم و به دور از لحن نصیحت‌گونه به مخاطب به ویژه نسل جوان ارائه شود.

امیرمسعود نراقی پور، تهیه کننده برنامه ترکیبی «سرسرا» گفت: «سرسرا» برگرفته از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره سبک زندگی اسلامی- ایرانی است. مطالعات گسترده و جامعی درباره سبک زندگی اسلامی و ایرانی در تهیه موضوعات برنامه «سرسرا» صورت گرفته است. به طوری که هر هفته با یک موضوع کلی در پنج قسمت، از شنبه تا چهارشنبه مهمان خانه مخاطبان می‌شویم.

وی با اشاره به تأکید برنامه «سرسرا» بر اجتناب از نصیحت و بیان معلم‌گونه، افزود: برنامه «سرسرا» یک طعم متفاوت از مولفه‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی را به مخاطب خود ارائه می‌کند اما از نصیحت و بیان معلم‌گونه اجتناب شده است. هر قسمت از برنامه صرفاً تلنگری برای یادآوری بهترین‌های وجود خودمان است تا آنهایی که بهتر می‌دانیم را به کار بگیریم و از آن‌هایی که برایمان صرفه ندارد یا خسته‌مان می‌کند، دوری گزینیم.

برپایه این گزارش، برنامه نمایشی «سرسرا» شامل قسمت‌های نمایشی، سرود، گفتگو، گزارش و زنگ انشاست که به کارگردانی حمید طالقانی در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است. ایمان صفا، مینا نوروزی فرد، مجید شهریاری، ژاله درستکار، سعید سالمی و... و. هنرمندان بخش‌های نمایشی این برنامه ترکیبی هستند که به ایفای نقش پرداخته‌اند. زهره وکیلی و فاطمه رضاپور اجرای این برنامه را برعهده دارند.

برنامه ترکیبی «سرسرا» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۰:۴۵ صبح از شبکه پنج سیما  پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.