نمایش همه
  • جواد عزتی در دوازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران ۱۳۹۸-۱۲-۲۷ ۱۷:۵۰

    سعید راد به شایعات پاسخ داد؛

    «جواد عزتی» حتی در فهرست مقدماتی هیات داوران نبود

    سینماپرس: سعید راد در واکنش به اینکه با سیمرغی شدن «جواد عزتی» مخالفت کرده است گفت: «جواد عزتی» حتی در فهرست مقدماتی هیات داوران نبود که در مرحله بعد بخواهد جزو لیست اصلی باشد.

  • بنیاد سینمایی فارابی ۱۳۹۸-۱۲-۲۷ ۱۷:۲۷

    در نوروز ۹۹؛

    پخش ۳۹ فیلم متعلق به بنیاد سینمایی فارابی از تلویزیون و VODها

    سینماپرس: ۱۲ عنوان فیلم از محصولات جدید بنیاد سینمایی فارابی از سیما و ۲۷ فیلم کم‌تر دیده شده از محصولات سال‌های مختلف متعلق به بنیاد سینمایی فارابی از طریق سامانه VOD، در تعطیلات نوروز۹۹ پخش خواهد شد.

  • حرم حضرت معصومه(س) ۱۳۹۸-۱۲-۲۷ ۱۵:۱۰

    تحلیل هوشمندانه یک کارشناس رسانه درمورد بسته شدن حرم معصومین؛

    کاسبان داخلی و خارجی کرونا در پی دوقطبی‌سازی‌ سیاسی هستند

    سینماپرس: سعید الهی کارشناس رسانه در واکنش به حوادث اخیر نوشت: خیلی متشرع نیستم ولی باید در اتفاقات تحلیل منصفانه داشت.شاید با تدبیر و بصیرت و همه‌جانبه‌نگری نباید در این شرایط مخالف مصوبات ستاد مبارزه با کرونا گام برداشت اما از این منظر هم می‌توان به موضوع نگاه کرد. تصور کنید کسب و کارها تعطیل می‌شد و مساجد و حرم‌ها باز، آیا اعتراض معکوسی از سوی کسبه صورت نمی‌گرفت؟

  • محمدمهدی طباطبایی نژاد و علیرضا رضاداد در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱۳۹۸-۱۲-۲۷ ۱۱:۰۶

    پیش‌بینی آقای معاون برای اکران پس از کرونا:

    تصمیم جدی گرفته نشده/به راه‌هایی فکر کرده‌ام!

    سینماپرس: رییس شورای عالی اکران با بیان اینکه ترکیب هفت فیلمی که برای اکران نوروز انتخاب شده‌ بودند، پس از بازگشایی سینماها در شورا بررسی می‌شود و تغییراتی در آن ایجاد خواهد شد، گفت: برای هر زمانی که از سرگیری فعالیت سینماها مانعی نداشته باشد چند سناریو درنظر گرفته‌ شده است.

  • منوچهر شاهسواری و همایون اسعدیان در آئین نکوداشت بیستمین جشن سینمای ایران ۱۳۹۸-۱۲-۲۷ ۱۱:۰۵

    اندر وصف اعلامیه‌ها و بیانیه‌های کرونایی خانه سینما؛

    از بیانیه زدایی تا بیانیه زایی!

    سینماپرس: «خانه سینما» سال‌هاست که از شأن و وزانت صنفی و اهداف اولیه تاسیس خود فاصله گرفته است و در واقع نام این نهاد، به‌جای بزنگاه‌ها و موقعیت‌های فرهنگی و بالاخص سینمایی، بیشتر در وقایع ریزودرشت سیاسی دیده ‌شده است.