سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

محمد شایسته:

پایان فیلمبرداری «طلا» تا ۲۰ روز دیگر

محمد شایسته در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: محمد شایسته تهیه کننده فیلم سینمایی «طلا» از پایان فیلمبرداری این فیلم تا حدود ۲۰ روز دیگر خبر داد.

سینماپرس: محمد شایسته تهیه کننده فیلم سینمایی «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی در گفتگو با یک خبرگزاری درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: در حال حاضر نیمی از فیلمبرداری در تهران به پایان رسیده و همزمان شهبازی کارهای تدوین را انجام می دهد و نیمی از تدوین هم تمام شده است.

وی با بیان اینکه اکثر سکانس های این فیلم در تهران شده و ۲ روز در خارج از تهران فیلمبرداری می شود، عنوان کرد: فکر می کنم حدود ۲۰ روز دیگر کارهای فیلمبرداری «طلا» به پایان برسد البته هنوز به این نتیجه نرسیده ایم که این فیلم را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده کنیم یا نه.

شایسته با اشاره به اینکه هنوز برای ساخت موسیقی و صداگذاری با کسی به نتیجه نرسیده اند درباره حضور بازیگران دیگر در «طلا» گفت: بازیگر دیگری به این فیلم اضافه نمی شود و همان پنج بازیگر اصلی یعنی هومن سیدی، نگار جواهریان، طناز طباطبایی، مهرداد صدیقیان و هدی زین العابدین در اثر به ایفای نقش می پردازند.

این تهیه کننده با اشاره به دیگر اثرش با عنوان «قانون مرفی» به کارگردانی رامبد جوان اظهار کرد: کارهای ساخت این اثر به پایان رسیده است و در نظر داریم نیمه مهرماه آن را به نمایش عمومی بگذاریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.