دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

ستاد کنترل دخانیات از جایزه جشنواره «سلامت» حمایت می کند

سومین جشنواره فیلم «سلامت»

سینماپرس:ب ه گفته دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، این ستاد از جایزه ویژه دوره سوم جشنواره فیلم «سلامت» حمایت خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت از جایزه ویژه سومین جشنواره ملی فیلم سلامت با رویکرد مقابله با نقش الگویی سینما در ترویج استعمال دخانیات از «بهترین فیلم عاری از دخانیات» حمایت می‌کند.

بهزاد ولی‌زاده رییس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره سلامت فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ سینمای بدون دخانیات است، اظهار کرد: متاسفانه تحقیقات نشان داده که میزان مصرف دخانیات میان هنرپیشگان در سریال‌ها و فیلم‌های داخلی، سالانه رو به افزایش است. اختصاص جایزه ویژه جشنواره سلامت به بحث دخانیات، ایده بسیار خوبی است که مطرح شده و ما از این مسئله بسیار استقبال می‌کنیم. امیدوارم که با ترویج چنین مناسبت‌هایی با همراهی هنرمندان، تولیدکنندگان و بازیگران خوب و محبوب ما، شاهد آثاری باشیم که در آنها کمتر از دخانیات استفاده می‌شود.

امسال در بخش فیلم‌های بلند سینمایی سومین جشنواره فیلم «سلامت» علاوه بر سه جایزه اصلی و جایزه ویژه هیئت داوران، جایزه ویژه دبیر به فیلم عاری از دخانیات اهدا خواهد شد.

این تصمیم از سوی محمد کیاسالار دبیر جشنواره فیلم «سلامت» و با توجه به اثرگذاری اجتماعی رسانه سینما و لزوم فرهنگسازی در زمینه مبارزه با دخانیات اتخاذ شده است.

سومین جشنواره فیلم سلامت با هدف نمایش آثار ایرانی با محوریت نقش سلامت در زندگی انسان و با شعار «سلامت برای همه؛ اجتماعی شدن سلامت» از تاریخ ۱ تا ۵ شهریور ۹۷ به ریاست سید محمدهادی ایازی و دبیری محمد کیاسالار برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.