چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

به مناسبت سالگرد شبکه سه سیما

احسان علیخانی و عادل فردوسی‌پور مهمان «گلخانه» می‌شوند

احسان علیخانی

سینماپرس: ستاره‌های شبکه ٣ از جمله احسان علیخانی و عادل فردوسی‌پور به مناسبت بیست و دومین سالگرد تاسیس شبکه ٣ مهمان گلخانه می‌شوند.

به گزارش سینماپرس، با نزدیک شدن به ١۴ آذر ماه، سالروز تاسیس شبکه سه و برنامه ریزی شبکه سه در برنامه «گلخانه» برای پرداختن هرچه بهتر به این اتفاق، پنج شنبه و جمعه همین هفته مجریان و چهره‌های محبوب تلویزیون، این بار میهمان «قاب جادویی» می‌شوند و از فعالیت‌های سالیان متمادی خود در این شبکه می‌گویند.

پنج شنبه ١٢ آذر، جواد خیابانی که گزارش او برای دیدار ایران - استرالیا در مقدماتی جام جهانی ٩٨ فرانسه با اختلاف خاطره انگیز‌ترین گزارش ورزشی از سوی مخاطبان تلویزیون برگزیده شد به همراه حمید استیلی از خاطرات آن روز‌ها می‌گویند.

در بخش بعدی احسان علیخانی دیگر چهره محبوب تلویزیون به گلخانه خواهد آمد و فعالیت‌هایش به عنوان مجری و برنامه ساز را یادآوری می‌کند.

جمعه ١٢ آذر نیز برنامه گلخانه در ساعت غیر معمول پخش خود، ساعت ۲۰:۳۰ باحضور مجری دوست داشتنی و محبوب نود، عادل فردوسی‌پور به روی آنتن شبکه سه می‌رود.

در این ویژه برنامه سعی شده تا نظرات شخصیت‌های برجسته ورزشی و هنری درباره این برنامه هفده ساله مطرح شود. رامبد جوان، علی پروین، علی کفاشیان از جمله چهره‌هایی هستند که نظرات خود را درباره نود به دوربین گلخانه گفته‌اند. همچنین در هفدهمین سال فعالیت این برنامه هفده برنامه مهم نود بررسی و به چالش کشیده خواهد شد.

در بخش دوم برنامه جمعه شب که بعد از اخبار سراسری ساعت ۲۲ پخش می‌شود پرونده مجموعه‌های طنز این شبکه باحضور جواد رضویان و مهران غفوریان بررسی می‌شود و خاطرات آن‌ها از نقش آفرینیشان در این مجموعه‌ها بیان می‌شود.

برنامه «گلخانه» با هدف اطلاع رسانی و معرفی برنامه‌های شبکه در پخش شبکه سه سیما توسط محمود محودی تهیه می‌شود و سید محمدرضا حسینیان، مسعود روشن پژوه و مهدی نادریان اجرای آن را بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.