جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به سینماپرس خبر داد؛

تأکید مدیر موسسه «کارنامه» بر حمایت از فیلمنامه‌های خوب/ «گمشده»؛ مستندی بلند به کارگردانی چند هنرجو

نگار اسکندرفر

سینماپرس: مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری کارنامه گفت: مستند بلند «گمشده» به تهیه کنندگی من و کارگردانی گروهی تعدادی از بهترین هنرجویان کارنامه این روزها در مرحله تدوین است و مایلیم که اولین رونمایی از آن در جشنواره فیلم فجر انجام شود.

تهیه کننده فیلم سینمای «روز مبادا» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: موسسه کارنامه پیش از این هم تهیه کنندگی چند مستند بلند حرفه ای را انجام داده بود؛ من همواره دنبال سوژه ها و موضوعات و ایده های خلاقانه هستم که بتوانم بر اساس آن ها مبادرت به ساخت فیلم کنم و از آنجا که از سوژه فیلم «گمشده» رضایت داشتم با طیب خاطر تهیه کنندگی آن را بر عهده گرفتم.

وی ادامه داد: این مستند بازسازی یک اتفاق واقعی است که پس از تحقیقات فراوان دانشجویان موسسه کارنامه به مرحله تولید رسید؛ نزدیک به ۱۸ نفر از هنرجویان به صورت مشترک انجام تحقیقات و پژوهش و تولید این فیلم را بر عهده داشتند و دنبال کشف حقایق یک ماجرا بودند که نتیجه کار بسیار رضایت بخش شده است.

اسکندرفر افزود: سیر روایی این فیلم به گونه ای است که پولی گم می شود و شخصی آن را پیدا کرده و به صاحبش باز می گرداند و همین سرمنشاء اتفاقاتی است که در فیلم به تصویر کشیده شده است.

این مدیر فرهنگی در بخش دیگری از این گفتگو با تأکید بر اینکه از فیلمنامه های خوب در هر شرایطی حمایت می کنم گفت: آنچه برای من از اهمیت زیادی برخوردار است فیلمنامه خوب است و اگر فیلمنامه خوبی توسط هنرجویانم به دستم برسد حتماً از آن حمایت خواهم کرد.

وی افزود: هرچند که اولین فیلم سینمایی من در حوزه هنر و تجربه تولید شد اما ادامه حضورم در این تجربه برایم ملاک نیست و ترجیح می دهم که بتوانم روی فیلمنامه خوب کار کنم.

گفتنی است؛ نگار اسکندرفر روزنامه‌نگار و مدیرفرهنگی و مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری کارنامه‌ است؛ او اولین بار در سال گذشته تهیه کنندگی فیلم سینمایی «روز مبادا» را بر عهده گرفت و پیش از این نیز در بسیاری از پروژه های سینمایی از جمله فیلم «جدایی نادر از سیمین» به عنوان سرمایه گذار و مجری طرح حضور داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.