شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

گفتگویی با یک بازیگر کمدی

«ارژنگ امیرفضلی» این روزها چه می کند؟

ارژنگ امیرفضلی

سینماپرس: ارژنگ امیرفضلی بازیگر آثار کمدی سینما، تلویزیون و تئاتر در رابطه با جدیدترین فعالیت هایش گفت: این روزها مشغول بازی در تله فیلم «ماجرای ازدواج مجید» به کارگردانی حسن احمدی هستم که به زودی از یکی از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی ها» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: این تله فیلم داستان زندگی پسری درس خوان است که خانواده اش به اصرار می خواهند دختری را به همسری او در بیاورند و اصرار آن ها و وضعیت مجید باعث اتفاقاتی جالب در فیلم می شود.

امیرفضلی در ادامه این گفتگو اظهار داشت: این روزها مشغول تمرین نمایشی کمدی به کارگردانی حسین بابایی هستم که قرار است پس از ایام عزاداری ماه های محرم و صفر در یکی از سالن های خصوصی شهر تهران که مخصوص اجرای نمایش های کمدی است روی صحنه برود.

وی در این باره ادامه داد: این اثر بسیار شاد و مفرح است و مطمئن هستم که مخاطبان از آن استقبال چشمگیری را به عمل خواهند آورد؛ چند تن از بازیگران بسیار خوب تئاترهای آزاد و کمدی در این نمایش مرا یاری می کنند و ایفای نقش شخصیت اصلی این نمایش بر عهده من است.

بازیگر سریال تلویزیونی «شمس العماره» سپس از اتمام بازی اش در فیلم سینمایی «فیلسوف های احمق» به کارگردانی سعید چاری خبر داد و گفت: نقشی که در این فیلم بازی کردم نقشی بسیار خاص و عجیب است؛ اصلاً می توانم این را با جرأت بگویم که این فیلم بسیار خاص است و نمونه آن را تاکنون در سینمای ایران نداشته ایم. من از فیلمنامه «فیلسوف های احمق» بسیار خوشم آمد و با رضایت خاطر بازی در این فیلم را پذیرفتم و امیدوارم که مخاطبان نیز از این اثر استقبال کنند.

وی افزود: من در این فیلم نقش شاعر و خواننده ای را بازی می کنم که در واقع برداشتی از یکی از خواننده های ضد انقلاب است؛ فیلم «فیلسوف های احمق» اثری در راستای پاسخ به فیلم های حقیر، توهین آمیز و پوچی است که طی سال های اخیر با حمایت کشورهای غربی علیه حکومت و کشور ما ساخته شده و از این رو به بازی در این فیلم افتخار می کنم.
 
بازیگر فیلم سینمایی «محاکمه در خیابان» سپس ضمن انتقاد شدید از وضعیت فعلی حاکم در سینما و تلویزیون گفت: متأسفانه تولیدات سینما بسیار محدود شده و نه تنها من بلکه بسیاری از همکارانم و دست اندرکاران سایر رشته های مربوط به سینما بیکار و خانه نشین شده اند و یا ترجیح می دهند تنها در آثار شاخص حضور پیدا کنند که تعداد آن ها در طی یک سال حتی به اندازه انگشتان یک دست هم نمی رسد.

وی در خاتمه این گفتگو افزود: این روزها تولید فیلم با فیلمنامه های کم ارزش مرسوم شده و به همین دلیل اغلب هنرمندان راضی به حضور در این فیلم ها و سریال ها نمی شوند؛ این ها دلیل کم کاری هنرمندان نیست! این ها دلیل کم کاری مدیرانی است که به وضعیت فعلی سینما و تلویزیون کشور بی توجه هستند و تنها به پست های ریاستی خود می اندیشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.