سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

غذبانی : «خماری» به‌زودی کلید می‌خورد/ آیا «اشکان خطیبی» بازی در نقش جوان موزیسین را خواهد پذیرفت؟

غذبانی-خطیبی

سینماپرس: داریوش غذبانی کارگردان فیلم سینمایی «خماری» گفت: این فیلم هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و امیدواریم به زودی فیلمبرداری این کار را آغاز کنیم.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «خماری» به تهیه کنندگی خانم منیژه حکمت مرحله پیش تولید خود را سپری می کند و در حال حاضر نیز در حال رایزنی برای انتخابی عوامل تولید این فیلم هستیم.

وی به انتخاب بازیگر اصلی این فیلم اشاره کرد و اظهار داشت: ما بازیگران زیادی را برای بازی در این فیلم سینمایی در نظر داریم؛ هم اکنون فیلمنامه برای اشکان خطیبی ارسال شده است و متاسفانه با توجه به شکستی دست وی در سر صحنه تئاتر کمی تاخیر در پاسخ این بازیگر ایجاد شده است .

غذبانی درباره «خماری» گفت: این فیلم در واقع موضوعی اجتماعی دارد و داستان آن حول محور جوانی موزیسین است که خود را آماده آزمونی می کند که سفارت اتریش هر ساله برای اعزام هنرمندان جوان به این کشور برگزار می نماید؛ این جوان تمام تلاش خود را برای قبولی در این آزمون می کند و دقیقاً در روز این آزمون اتفاقاتی برای این جوان روی می دهد....

وی ادامه داد: «خماری» نیم نگاهی نیز به معضل اعتیاد در جامعه خواهد داشت و به همین دلیل ما در این فیلم شاهد جوان‌هایی خواهیم بود که در خانواده‌هایشان با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند.

کاگردان فیلم تلویزیونی «مردان آفتاب» افزود: همه لوکیشن این فیلم در تهران است؛ حدود ۹۰ درصد فیلمنامه خارجی  است و در خیابان ها فیلمبرداری خواهد شد و فقط ده درصد آن داخلی است که همه این موارد نشان از سختی کار در طول فیلمبرداری خواهد داد.

غذبانی بیان داشت: فیلمنامه این فیلم توسط فرهاد توحیدی به نگارش در آمده است که با توجه به سابقه ایشان در این حوزه، وظیفه سنگینی بر دوش من در مقام کاگردان قرار گرفته است؛ همچنین هادی عروجی مدیریت تولید این کار را عهده دار است.

این فیلمساز جوان به تلاش برای رساندن «خماری» به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: جشنواره فیلم فجر ویترینی برای کارگردان های جوان است و برای من نیز حضور در این جشنواره اهمیت دارد لذا امیدواریم بتوانم فیلم را در موعد مقرر به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

بنابراین گزارش، داریوش غذبانی فیلمساز اهل بوشهر ، فارغ التحصیل دانشگاه سینما و تئاتر سوره اصفهان است و تا کنون  ۱۵ فیلم کوتاه ساخته است که از جمله آنان می توان به امید، وصال، تنفس مصنوعی، آن شب و ... اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.