سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

در گفتگوی حسینی با سینماپرس عنوان شد؛

«بیگانه» به ضرورت وحدت بین شیعیان و اهل سنت در شرایط فعلی می پردازد

سید رحیم حسینی

سینماپرس: سید رحیم حسینی کارگردان سینما اظهار داشت: ساخت فیلمی با عنوان «بیگانه» را در دست دارم که به وحدت بین شیعیان و اهل سنت در برابر داعش می پردازد.

این کارگردان در گفتگو با خبرنگار سینماپرس خاطرنشان کرد: قصه این فیلم سینمایی در ایران، افغانستان و چند کشور خارجی روایت می شود که برای تصویربرداری در کشور عراق با مسئولان آن کشور وارد مذاکراتی جدی شده ایم تا بتوانیم این فیلم را آنگونه که در ذهن داریم بسازیم.

وی در این باره افزود: همانطور که می دانید آمریکا قصد دارد مسلمانان شیعه و سنی را در برابر هم قرار دهد و افرادی که به یکی از این دو مذهب اعتقاد دارند را با عقیده مقابل خود به جنگ دعوت می کند. در حالیکه با توجه به مشکلات پیش آمده در منطقه نیاز به دوستی و در کنار هم ایستادن است و به همین دلیل این فیلم بر اساس نیازهای روز جامعه اسلامی، کشور و... ساخته می شود که قطعاً جزو آثار استراتژیک و ارزشمند سینمای ایران لحاظ خواهد شد.  

کارگردان فیلم سینمایی «پیک نیک در میدان جنگ» در ادامه این گفتگو اظهار داشت: در حال حاضر مشغول رایزنی برای فراهم شدن ساخت این فیلم هستیم و با مجمع تقریب مذاهب وارد مذاکراتی شده ایم که امیدوارم اتفاق خوبی برای ساخت «بیگانه» رخ دهد.

این کارگردان در ادامه افزود: هنوز هیچ یک از عوامل ساخت این فیلم مشخص نشده اند و قصد دارم در دو ماه آینده همه قراردادها نوشته شود و این فیلم سینمایی که نیاز به پروسه تولید عظیمی دارد با همکاری مسئولان عراقی و ایرانی به بهترین شکل ساخته شود.

حسینی اظهار داشت: تأکید این فیلم بر این است که در برابر هجمه های غربی مسلمانان باید فارغ از دیدگاه های فقهی با هم متحد شده و در برابر این تهاجمات بایستند.

وی در ادامه این گفتگو افزود: هدف از تولید این فیلم ضرورت اتحاد بین شیعیان و اهل تسنن است که آن را در عالب یک درام سینمایی روایت خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.