دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

قضاوت با مخاطبان!

روایت چند همسری مردان در مستند «مردها برابرترند»

چند همسری مردان

سینماپرس: رضا غلامی کارگردان مستند اظهار داشت: به تازگی تصویربرداری مستندی را به پایان رسانده ام که در حال حاضر عنوان «مردها برابرترند» را برایش انتخاب کرده ایم و تا یک ماه دیگر آماده نمایش خواهد شد.

غلامی خاطرنشان کرد: این مستند موضوعاتی چون وضعیت زنان در جامعه و چند همسری مردان و غیره را دنبال می کند.

وی اظهار داشت: با توجه به این مسأله که ممکن است بسیاری از مخاطبان در برابر این موضوع جبهه گیری خاصی داشته باشند من به عنوان فیلمساز تلاش کردم قضاوت را به خود مخاطب سپرده اما طبیعتاً فیلم در بسیار مواقع به نقد برخی مسائل خواهد پرداخت.

این کارگردان در ادامه افزود: بالا بودن حساسیتی که در این فیلم وجود داشت باعث شد زمان تصویربرداری آن یک سال به طول انجامد و ما برای ورود به زندگی خصوصی افراد مشکلات بسیاری داشتیم ولی در نهایت سعی کردیم اعتماد افراد را به خود جلب کرده و از زندگی خصوصی آن ها در حد امکان فیلم بگیریم.

غلامی اظهار داشت: به نظر من این مستند نگاه جامعه شناختی خوبی به اینگونه مسائل  دارد هر چند که  «مردها برابرترند» بدون هیچ گونه جبهه گیری، فضا و قصه زندگی کاراکترهای خود را دنبال می کند.

کارگردان فیلم مستند «یعقوب فرزند جرگلان» افزود: در این مستند که تا امروز ۵۰ دقیقه شده است سعی دارم تغییراتی صورت دهم که زمان آن به ۴۰ دقیقه کاهش پیدا کند.

این کارگردان در پایان عوامل ساخت این فیلم را معرفی کرد و گفت: این فیلم به صورت شخصی ساخته شده است و من علاوه بر کارگردانی، تصویربرداری آن را نیز بر عهده داشتم و مهران رحمانی به عنوان تدوینگر با من همکاری دارد. ضمن اینکه همه هزینه ساخت این فیلم به صورت شخصی تأمین شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.