سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

به سینماپرس گفت؛

علیدی: برای ساخت « آخرین برگ از هزار و یک شب» در انتظار مساعدت مدیران سینمایی هستم

شهرام علیدی*

سینماپرس: شهرام علیدی کارگردان سینما صبح امروز گفت: مدتهاست در حال تلاش برای راه اندازی فیلم جدید و اکران فیلم قبلی ام هستم.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های خود گفت:  در حال تلاش برای راه اندازی دومین فیلم سینمایی ام با نام «آخرین برگ از هزار و یک شب» هستم و قول های مساعدی از طرف آقایان ایوبی و جعفری جلوه دریافت کرده ام و منتظر جواب نهایی آن ها هستم تا هرچه سریعتر مقدمات پیش تولید این فیلم را فراهم کنم.

این کارگردان سینما در ادامه توضیح داد: «آخرین برگ از هزار و یک شب» اثر مدرنی از عرفان اســت که خوانشی آیینی و شاعرانه دارد و  فرازهایی از ابوسعید ابوالخیر هم در فیلمنامه نقل قول شده است.

علیدی به ویژگی های این فیلم اشاره کرد و افزود: «آخرین برگ از هزار و یک شب» روایت خطی ندارد و در آن قرار است زمان را به هم بریزیم. این فیلم هم در امروز روایت می شــود و هم در دوران کهن و ژانر فیلم هم ملــودرام با گرایش اجتماعی است.

این کارگردان سینما یادآور شد: قرار است در فیلم جدیدم از بازیگران حرفه ای سینما استفاده کنم و در ساخت این فیلم از ابزارهای وتجهیزات استودیوهای فرانسه بهره خواهم برد.  

وی همچنین در مورد اکران «زمزمه با باد»اظهار داشت:رایزنی هایی برای اکران این فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه داشته ایم و منتظر پاسخ مسئولان این گروه سینمایی هستیم. 

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «زمزمه با باد» مضمونی انسانی دارد.در بحبوحه جنگ و خشونت صدام علیه مردم بی دفاع عراق، همه در انتظار تولد یک کودک هستند، مام بالدار پستچی ای است که سال هاست ميان روستاهای کوهستانی کردستان عراق سفر می كند و پيغام های مردم را ضبط كرده و تحويل می دهد...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.