جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

«بازیگری به نام سحر» در انتظار سرمایه گذار/ کارگردان«شبیه شیدایی» تله فیلم «بی آبی‌ها» را می سازد

ناصر پویش*

سینماپرس: ناصر پویش کارگردان سینما صبح امروز از ساخت تله فیلم «بی آبی ها» با موضوع بحران آب در اردکان یزد خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فیلم سینمایی «بازیگری به نام سحر» که قرار بود توسط این کارگردان ساخته شود اظهار داشت: در ابتدای شروع پیش تولید، سرمایه گذار و تهیه کننده با قدرت جلو آمدند تا کار را آغاز کنم  اما در ادامه کمی انگیزه ها کمتر شد و حالا به دنبال سرمایه گذار جدیدی هستم؛ در این مدت تا پیدا کردن سرمایه گذار برای «بازیگری به نام سحر»، تله فیلم «بی آبی ها» را خواهم ساخت.

یادآور شد: « بی آبی ها» درباره زوجی هست که برای فرار از آلودگی هوای تهران به یزد می روند و «باران» شخصیت اصلی فیلم که عکاس حرفه ای ست از این فرصت استفاده می کند تا نمایشگاه عکسی درباره بی آبی و راه های غلبه به آن با احیای قنات ها برگزار کند که اتفاقاتی آن ها را در فضاهای جدید قرار می دهد.

گفتنی است که فیلمنامه این فیلم توسط ناصر پویش با همکاری هستی فرحی نوشته شده است که نیمه دوم آبان ماه در یزد کلید خواهد خورد.

کارگردان «شبیه شیدایی» در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: فیلمنامه فیلم سینمایی نیز «بازیگری به نام سحر» بر اساس رمانی به نام «سحر» نوشته شهناز محلوجیان توسط خودم نوشته شده است و  داستان فیلم در باره زندگی واقعی یکی از ستاره های مطرح سینمای ایران در دهه شصت و هفتاد است که عشق سینما باعث می‌شود او زندگی خانوادگیش را رها کرده و در رویای ستاره شدن وارد عرصه بازیگری شود.

به گزارش سینماپرس ، پویش در حال حاضر فیلم سینمایی «شبیه شیدایی» را آماده اکران در سینماها دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.