جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱

طرح شایعاتی از منتفی شدن پروژه اطیابی در برزیل

پروین حسینی: «رویای مارسل» هیچ مشکل مالی ندارد/ پروژه به دلیل سفر من کمی به تعویق افتاد

امیر پروین حسینی*

سینماپرس: سید امیر پروین حسینی تهیه کننده فیلم «رویای مارسل» پیرامون شایعاتی مبنی بر منتفی شدن پروژه به دلیل مسائل مالی گفت: «چنین چیزی صحت ندارد. من مدتی سفر بودم و پروژه به دلیل سفر من به تعویق افتاد اما منتفی نشده است.»

پروین حسینی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «برنامه ریزی ما به گونه ای بود که فیلم را بعد از سفر من تولید کنیم. سرمایه گذار اثر همچنان کنارمان است و پروژه هیچ مشکل مالی ندارد. کارهایی که در خارج از کشور تولید می شوند برنامه ریزی های پیچیده و زمان بری نسبت به ساخت آثار داخل کشور دارد. این فیلم هم در خارج از کشور تولید می شود و برنامه ریزی خاص خود را می طلبد.»

این تهیه کننده پیرامون سکانس های مربوط به «جام جهانی برزیل» با وجود پایان بازی ها در این کشور اظهار داشت: «یکی از دوستان پیشنهاد دادند که چند سکانس هم از بازی های جام جهانی در برزیل داشته باشیم که به دلیل ازدحام جمعیت برای رفتن به برزیل از انجام دادن آن منصرف شدم.»

وی افزود: « البته برای وجود سکانس های بازی های جام جهانی در «رویای مارسل» هیچ ضرورتی نیست چرا که داستان فیلم هیچ ارتباطی با فوتبال و جام جهانی ندارد به همین دلیل نگرانی از بابت پایان بازی های جام جهانی ندارم. همان زمان هم ما می توانستیم به برزیل برویم و فیلم را تولید کنیم اما به دلیل شلوغی های آن زمان ترجیح دادم تولید کار را به زمان دیگری موکول کنم.»

پروین حسینی با بیان اینکه بازیگران این فیلم ایرانی و خارجی هستند، افزود: «فیلم فضای کمدی دارد به همین دلیل برای ایفای نقش اول فیلم ترحیج دادم با رضا عطاران صحبت کنم. در حال حاضر فقط حضور رضا عطاران در فیلم قطعی شده است.»

وی پیرامون زمان کلید خوردن فیلم و با توجه به رسانه ای شدن خبر آن مهر ماه، بیان داشت: « من به عنوان تهیه کننده در هیچ مصاحبه ای تاریخ کلید خوردن فیلم را اعلام نکردم چرا که معتقدم زمانی که فیلمبرداری شروع شود، آن روز زمان آغاز فیلم است و امکان اطلاع رسانی بعد از آن وجود دارد. برخی رسانه ها گاهی شیطنت می کنند و از خودشان حرفی را به نقل از ما منتشر می کنند در صورتیکه من پیش از فیلمبرداری زمان تولید فیلم را اعلام نمی کنم.»

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.