چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰

مجید شاکری در گفتگو با سینما پرس:

انیمیشن « کبوتر طلایی»در مرحله صداگذاری قرار دارد/ سریال تا دو ماه دیگر آماده پخش می‌شود

مجید شاکری

سینماپرس مجید شاکری تهیه کننده و کارگردان انیمیشن گفت: فیلمبرداری سریال انیمیشن « کبوتر طلایی» به پایان رسیده است و درحال حاضر آرش اسکندلو مرحله صداگذاری این اثر را انجام می‌دهد.

وی در گفتگو با سینماپرس گفت: انیمیشن«کبوترطلایی» در ۱۳ قسمت ۱۵ دقیقه ای در قالب فانتزی و به زبان کودکان، برای درک بهتر و شناخت امام رضا(ع) برای شبکه پویا تولید شده است.  

شاکری با اشاره به داستان این انیمیشن ادامه داد: انیمیشن «کبوتر طلایی» قصه یک کبوتری است که از یک شهر به سمت مشهد مقدس پرواز کرده و در راه با مشکلاتی روبرو می‌شود.

وی گفت: در این انیمیشن که ساخت آن ۲ سال طول کشیده است ۶۰کارکتر اصلی و فرعی حضور دارند. و انشاالله تا دو ماه آینده برای پخش آماده می‌شود.

شاکری درپایان خاطر نشان کرد: «کبوترطلائی»با یک گرافیک جذاب و جالب و داستانی گیرا تولید شده است و امیدوارم که با استقبال مخاطبان روبرو شود.

وی در پیان نیز گفت: در طول این مدت همچنین در پروژه انیمیشن «افسانه شهر قالی» که حمید رضا حافظی برای اولین بار درعرصه انیمیشن کارگردانی کرده است،به عنوان تهیه کننده حضور داشته ام و برای ایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.