چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱

ابراهیم اصغری به سینماپرس خبر داد

«جواد اردکانی» کارگردان فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» با موضوع سیستان و بلوچستان شد

جواد اردکانی-ابراهیم اصغری

سینماپرس : ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما صبح امروز از انتخاب «جواد اردکانی» به عنوان کارگردان فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» با محوریت وقایع سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در حال حاضر در حال آماده کردن مقدمات پش تولید این فیلم هستیم و جواد اردکانی هم مشغول بازنویسی نهایی فیلمنامه این فیلم است. 

تهیه کننده «پنج شنبه آخر ماه» در مورد بودجه این فیلم توضیح داد: بخشی از بودجه فیلم توسط بنیاد سینمایی فارابی تامین شده است و قرار است سازمان بسیج نیز در بخش دیگری  از بودجه این فیلم حمایت نماید.

اصغری در ادامه در مورد زمان کلید زدن این فیلم گفت: تا آخر شهریور بازنویسی فیلمنامه توسط جواد اردکانی به اتمام خواهد رسید ، مهر ماه وارد پیش تولید جدی این فیلم می شویم و طبق برنامه اولیه اگر شرایط آماده شود قرار است اوایل آبان ماه این فیلم جلوی دوربین برود و برای حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

تهیه کننده «به کبودی یاس» در ادامه در مورد لوکیشن ها و مدت زمان فیلمبرداری این فیلم گفت: سیستان و بلوچستان، تهران، مشهد و غرب کشور لوکیشن های اصلی این فیلم هستند و سه ماه نیز فیلمبرداری برای این کار در نظر داریم.

اصغری در مورد داستان این فیلم نیز گفت: فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی»  با محوریت وقایع حوادث سیستان و بلوچستان  و نگاهی به شهدای وحدت ساخته میشود.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» سومین همکاری جواد اردکانی با ابراهیم اصغری بعد از فیلم های «شور شیرین» و «به کبودی یاس» به شمار می رود.

بنابراین گزارش، فیلم های «او خوب سنگ می زند»، «پنجشنبه آخر ماه»، «شور شیرین»، «به کبودی یاس» و «شب حورا» در کارنامه تهیه کنندگی ابراهیم اصغری به ثبت رسیده است.

برپایه این گزارش، نورعلی شوشتری، یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در انفجار انتحاری تروریستها در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید، او در زمان این ترور جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه بود.

برچسب‌ها

نظرات

  • پویا ۱۳۹۳/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۷
    0 0
    حتما چون آثار قبلی این دو فیلم خوبی خواهد شد و جوایز جشنواره را درو خواهد کرد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.