یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

با صدور پروانه ویدیویی؛

زمانی عصمتی: «شیفتگی» پروانه نمایش سینمایی دریافت می‌ كند

فیلم سینمایی شيفتگی

سينماپرس: زمانی عصمتی تهيه كننده و كارگردان «شيفتگی» گفت:اين فيلم با پروانه ساخت ویدیویی ساخته شد اما برای دریافت پروانه نمایش سینمایی باید ابتدا این فیلم پروانه ویدیویی دریافت كند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در حالی كه «شیفتگی» در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت اما به تازگی این فیلم توانست پروانه ویدیویی دریافت كند. علی زمانی عصمتی درباره این موضوع توضیحی را ارائه داد كه در ادامه آمده است.

براساس این گزارش، زمانی عصمتی در ادامه به سینماپرس گفت: «شیفتگی» با پروانه ساخت ویدیویی ساخته شد اما برای دریافت پروانه نمایش سینمایی باید ابتدا این فیلم پروانه ویدیویی دریافت كند و در نهایت در یك شورای سه نفر برای سینمایی شدن آن تصمیم بگیرند كه این درخواست را هم به سازمان سینمایی تقدیم كردم.

وی افزود: البته برای نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر پروانه نمایش موقت سینمایی دریافت كرده بودیم ولی این سلسله مراتب برای فیلمهای فجر نسبت به دیگر فیلم ها سریع تر انجام می شود و احتمال اینكه پروانه سینمایی «شیفتگی» صادر نشود نزدیك به صفر است چراكه این فیلم حائز شرایطی بوده كه در بخش سودای سیمرغ فیلم فجر نمایش داده شد.

زمانی یادآور شد: هنوز با پخش كننده خاصی وارد مذاكره نشدیم بلكه تنها پیش از آغاز جشنواره صحبت ‌هایی را با علی سرتیپی (مدیرعامل فیلمیران) داشتیم ولی اكنون كه پروانه صادر شده است باید با یكی از پخش كننده‌ها توافقاتی را انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان كرد: پخش جهانی «شیفتگی» برعهده خانم كتایون شهابی در كمپانی «نوری پیکچرز» است كه این روزها فیلم در بازار كن حضور دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : شایسته زنی است که بیش از سی سال است وجه زنانه خود را فراموش کرده است. او پس از آشنایی با یک موزیسین جوان به نام غوغا و کمک به او برای رفع گرفتاریش خود نیز دچار دگردیسی می‌شود.

عوامل فیلم سینمایی شیفتگی عبارتند از : نویسنده، تدوینگر و کارگردان: علی زمانی عصمتی، مدیر فیلمبرداری: علی زمانی عصمتی، فیلمبرداران: احسان دادرس - محمد مجلل، مدیر صدابرداری: سعید بهرامی، مدیر تولید: امیر زمانی

بازیگران: رویا تیموریان - افسانه چهره آزاد - لیلا زارع - بهداد رویان - سحر عبدالهی - هومن اشکبوس - مهسا ظریف - مرتضی نسیم سبحان - لیلا بارگاهی - مجتبی لاله زاری - امیر جلالی - امیر زمانی - محسن عالم زاده - جمیله ستوده نیا - مهری زمانی و ...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.