دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

جایزه ویژه جشنواره مسکو به «ماتادور» رسید

سریال ماتادور*

سینماپرس: جایزه ویژه جشنواره مسکو به سریال «ماتادور» محصول ناجی هنر رسید.

بنابراین گزارش، سریال تلویزیونی «ماتادور» در شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پلیس مسکو موفق به کسب جایزه ویژه بهترین سریال این جشنواره شد. این جایزه که به نماینده موسسه ناجی هنر به عنوان تهیه کننده اثر اهدا شد از ویژگی های خاصی برخوردار است. جشنواره فیلم های پلیسی تنها جشنواره حال حاضر در این خصوص می باشد که امسال بیش از هفتاد کشور در آن ، آثار خود را به نمایش گذاشته اند. در همین رابطه سردار دکتر سعید منتظرالمهدی با اشاره به حضور خود در این فستیوال اظهار کرد :  حضور در فستیوال های جهانی فرصتی است برای اشاعه و نشر فرهنگ مملکت عزیزمان است  زیرا دارای فرهنگ اسلامی و دینی هستیم.

 وی همچنین پذیرفته شدن «ماتادور» به عنوان بهترین سریال پلیسی را نشانی از پیشرفت صنعت سینمایی ایران مخصوصا در ژانر پلیسی دانست.

سریال پلیسی «ماتادور» از تولیدات موسسه ناجی هنر به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی و کارگردانی فرهاد نجفی سال گذشته تولید و از شبکه اول سیما پخش گردید.

بنابراین گزارش در حاشیه این جشنواره آقای دکتر سعید منتظرالمهدی و یوری میتوشین دبیر جشنواره در خصوص تولیدات مشترک پلیسی به بحث و تبادل نظر پرداخته که مقرر شد نمایندگان دو طرف در این خصوص بحث های کارشناسی را ارائه و راهکارهای عملیاتی آن را شکل دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.