شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

اثرات مثبت و منفی پخش فوتبال در سینماها/4

اظهار خشنودی رییس انجمن سینماداران از پخش فوتبال در سینما / انشالله شئونات رعایت خواهد شد

قاصداشرفی*

سینماپرس: رییس انجمن سینماداران پخش فوتبال در سالن های سینمایی را کمک به سینما و افزایش مخاطبان این هنر در کشور دانست و اظهار امیدواری کرد تا با این اقدام بر تعداد مخاطبان هنر هفتم در کشور افزوده شود.

بنابراین گزارش، محمد قاصد اشرفی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس پیرامون اثرات مثبت و منفی پخش فوتبال در سینماها اظهار داشت: معتقدم هر طرح نویی که در سینمای ما اتفاق می افتد اگر دقیق و خوب اجرا شود به جذب مخاطب بیشتر منجر خواهد شد و این اقدام می تواند در نهایت  به نفع سینمای ایران باشد.

وی افزود: مقوله فوتبال یکسری طرفدار خاص خود را دارد و برخی مسابقات حساس باعث می شود که ما هم نتوانیم جذب این نیروها را در سینما نادیده بگیریم. این طرح کمک می کند تا قشر جوان بتوانند فوتبال های جام جهانی را روی پرده های عریض تماشا کنند نه در تلویزیون و بدون شک برایشان جذاب خواهد بود.

قاصد اشرفی در ادامه تصریح کرد: سینما محیط امنی برای تماشای این کار است  و پخش فوتبال در کنار تماشای فیلم در سالن های سینمایی به جذب مخاطب برای سینما کمک می کند و بدون شک این امر موجب آشتی دوباره مخاطبان با سینما خواهد شد.

وی توضیح داد: تاکید ما بیشتر بر حضور خانواده هاست تا به سینماها بیایند و در یک محیط امن به تماشای فوتبال بنشینند و اگر نیاز باشد برای برقراری نظم از نیروی انتظامی هم برای نظارت هر چه بیشتر روی این طرح کمک می گیریم و امیدواریم شئونات نیز کاملاً رعایت شود.

قاصد اشرفی تاکید کرد: پخش فوتبال در سالن های سینمایی ضربه ای به نمایش فیلم های سینمایی نمی زند و بدون شک چنانچه مخاطبان تماشای فوتبال در سالن ها بیش از فیلم های سینمایی باشد در نهایت این مخاطبان در آینده نه چندان دور برای تماشای فیلم به سالن ها نیز خواهند آمد.

رئیس انجمن سینماداران توضیح داد: موافق صد در صد این طرح هستم  شاید خودم در سالن ها حضور نداشته باشم اما مخاطبان سینما و تماشاچیان فوتبال تفاوت دارند و  با پخش فوتبال در سالن های سینمایی می توان این بخش از جامعه را به سالن های سینمایی کشاند و بر مخاطبان این عرصه افزود تا شاهد هیجان و جذابیت در این عرصه باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.