دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

در گفتگو با سینماپرس؛

نصیری: قرارداد «متروپل» امروز در شورای صنفی نمایش ثبت می‌شود/ تبدیل سینما قدس به مجموعه سه سالنه اواخر سال ۹۳

متروپل

سینماپرس: نصیری درباره اکران آینده سینما قدس گفت: قرارداد فیلم سینمایی «متروپل» با گروه ما بسته شده است و قرارداد اکنون در شورای صنفی است اما علت اینکه چرا هفته گذشته این قرار داد ثبت نشده است را نمی دانم.

بنابراین گزارش، مدیر سینما قدس در گفتگو با سینماپرس درباره نظر شورای صنفی نسبت به اکران «متروپل» گفت: احتمالا در جلسه امروز شورای صنفی قرارداد این فیلم هم ثبت خواهد شد تا بتوانیم فیلم جدید مسعود کیمیایی را در اکران دوم نوروز برای مخاطبین به نمایش بگذاریم.

نصیری در پاسخ به اینکه گفته می‌شد بعد از اکران «معراجی ها» این سالن بازسازی می‌شود گفت: بودجه‌ای که باید در اختیار موسسه سینما شهر جهت بازسازی سالن ها تخصیص داده می‌شد گویا هنوز انجام نشده است و احتمالا بازسازی ما از تغییر صندلی های بالکن و بعد سالن اصلی آغاز می‌شود اما تبدیل آن به یک مجموعه سه سالنه اواخر امسال آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که بودجه تخصیص داده نشود فعالیت سینما قدس ادامه پیدا خواهد کرد یادآور شد: در دوره جدید فعالیتمان سعی کردیم فیلم هایی را انتخاب کنیم که ظرفیت بالایی برای جذب مخاطب دارند که فروش فیلم «معراجی‌ها» باعث شد تا شروع خوبی داشته باشیم و امیدوارم «متروپل» هم بتواند برای مخاطب راضی کننده باشد.

«متروپل» بیست و نهمین فیلم مسعود کیمیایی است که در سال ۹۲ ساخته شد و در آن مهناز افشار، محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی،ساعد سهیلی، سحر دولت شاهی، یوسف مردایان و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.