جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

برادری خبر داد:

نسخه مینی‌سریال «شهابی از جنس نور» ساخته می‌شود

فیلم سینمایی«شهابی از جنس نور»به کارگردانی محمدرضا اسلاملو

روح الله برادری؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور» گفت: جلسه‌ای با مدیران مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی خواهیم داشت تا ساخت موسیقی،تیتراژ و ضبط برخی پلان های این فیلم را انجام دهیم.

روح الله برادری؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور» درباره وضعیت این فیلم به سینماپرس گفت: هفته آینده جلسه‌ای با مدیران مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی داریم تا درباره این فیلم تصمیم گیری کنیم چرا که ساخت موسیقی،تیتراژ و ضبط برخی پلان های این فیلم مانده است.

وی افزود: قرار است با فیلمبرداری برخی پلان‌ها یک نسخه مینی سریال آن را جهت پخش در تلویزیون آماده کنیم تا بعد از اکران عمومی و پخش نسخه خانگی این مینی سریال در تلویزیون پخش شود.

برادری درباره اکران این فیلم گفت: در حال رایزنی با حوزه هنری هستیم چون آنها فیلم های ارزشی و دفاع مقدس را پخش می کند تا بعد از تهیه وام برای اکران عمومی آن اقدام کنیم.

امین زندگانی، باسم مغنیه، بولین حداد، ابوشریف، عدی طفیل، الهام مبارک، فواد حسن، امل عفیش از بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک مستندساز ایرانی بعد از جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله لبنان برای کشف حقایقی که شنیده به منطقه می‌رود و با واقعیات بسیاری مواجه می‌شود.

کارگردان و فیلمنامه: محمد رضا اسلاملو/ تهیه کننده:روح‌اله برادری (محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی)/ مدیر فیلمبرداری: علی‌محمد قاسمی/ صدابردار: احمد صالحی/ چهره‌پرداز: کامران خلج/ طراح صحنه و لباس: علی نصیری‌نیا/ تدوین: بهمن داداشی/ صداگذاری: احمد صالحی/ عکاس: آرش صادقی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.