جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸

در گفت‌وگو با سینماپرس؛

سهرابی: پخش نسخه خانگی «خاکستر و برف» قبل از اکران عمومی شایعه است

خاکستر و برف

کارگردان فیلم سینمایی «خاکستر و برف» درباره اکران این فیلم گفت: با چند پخش کننده برای اکران عمومی این فیلم صحبت کردیم اما هنوز به توافق کامل نرسیده ایم. پخش نسخه خانگی قبل از اکران شایعه است.

روح الله سهرابی؛ کارگردان فیلم سینمایی «خاکستر و برف» درگفت و گو با خبرنگار سینماپرس درباره اکران این فیلم گفت: با چند پخش کننده برای اکران عمومی این فیلم صحبت کردیم اما هنوز به توافق کامل نرسیده‌ایم.

وی افزود: در حال آماده کردن مقدمات اکران این فیلم هستیم و اینکه گفته شده است که قرار بر پخش نسخه خانگی داریم را تکذیب می کنم و «خاکستر و برف» قطعا اکران عمومی خواهد شد.

«خاکستر و برف» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی روح ا... سهرابی ساختهٔ سال ۱۳۹۱ که در جشنواره سی ام فیلم فجر به نمایش درآمد و در آن کامبیز دیرباز، میترا حجار، قربان نجفی، سیامک ادیب، محمدباقر صفانور، ژیلا شاهی، نصرت شاه‌نظری‌، وجیهه لقمانی ، اسماعیل زنگل گیاه، سید مهدی سجادپور، حسین مسلمی نائینی ....به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم داستان احسان است که پس از 25 سال به ایران برمی‌گردد تا با صمیمی‌ترین دوست خود که زندگی‌اش را مدیون اوست برای آخرین بار تجدید دیدار کند و همین مسئله، اتفاقات ناخواسته دیگری را برای او رقم می‌زند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.