شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷

گله کارگردان از تهیه کننده؛

خسرو ملکان: «سه نفر روی خط» در شرایط خوبی اکران نشده است

فیلم سه نفر روی خط

خسرو ملکان؛ کارگردان فیلم سینمایی «سه نفر روی خط» درباره اکران این فیلم گفت: به نظرم شرایط تا نوروز مناسب اکران فیلم ها نیست، چراکه جشنواره فیلم فجر به تازگی تمام شده است و من زیاد از اکران فیلم مطلع نیستم و تازه متوجه نمایش «سه نفر روی خط» شدم.

خسرو ملکان؛ کارگردان فیلم سینمایی «سه نفر روی خط» درباره اکران این فیلم به خبرنگار سینماپرس گفت: به نظرم شرایط تا نوروز مناسب اکران فیلم ها نیست، چراکه جشنواره فیلم فجر به تازگی تمام شده است و من زیاد از اکران فیلم مطلع نیستم و تازه متوجه نمایش «سه نفر روی خط» شدم.

وی افزود: اکران کنونی فیلم بیشتر براساس نظر تهیه کننده بوده و به نظرم این شرایط نه تنها برای این فیلم بلکه سایر فیلمهایی که اکران شده اند هم وضعیت خوبی را در پی نخواهد داشت.

فتحعلی اویسی، مهران غفوریان، زیبا بروفه، بهنوش بختیاری، محمود بهرامی، مهدی عبادتی، علیرضا اویسی، شکراله حسنی از بازیگران «سه نفر روی خط» که در سال 89 ساخته شده است.

این فیلم داستان جوانی به نام غلام است که تصمیم می گیرد از یک خانه ویلایی سرقت کند ولی درون خانه خالی بوده و ...

برچسب‌ها

نظرات

  • ۱۳۹۲/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۳
    3 1
    الان از تماشای فیلم بر می گردیم. بسیار بسیار بی محتوی بود. صحنه های و دیالوگ ها برای جوانان بد آموزی داشت. بازی هنر پیشه ها، فضاهای انتخاب شده و .....همه خیلی خیلی بد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.