جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸

پس از «دامنه های سفید»

معیری در تدارک ساخت دو فیلم جدید است

محمد ابراهیم معیری کارگردان در  نشست خبری فیلم گلوگاه

محمد ابراهیم معیری در تدارک ساخت دو فیلم سینمایی «نجات دهندگان» و «او و آسمان» است و دوست دارد در آثارش با مخاطب خود صریح باشد.

محمد ابراهیم معیری، کارگردانان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: دو سناریو در دست دارم که در حال تکمیل نهایی هستنم. اولی فیلمی به نام «نجات دهندگان» است، فیلمی خاص که از موقعیت های جالبی برخوردار است و با اوضاع و احوال این روزهای جامعه ما همخوانی دارد.

کارگردان «دامنه های سفید» در ادامه افزود: این فیلم آینده‌نگر با مضمون اجتماعی و در فضای بین‌المللی دوران معاصر، داستانی را روایت می‌کند که از نظر پردازش صحنه‌ها به تکنولوژی ویژه‌ای نسبت به آنچه در سینمای ایران مرسوم است، احتیاج دارد. فیلمنامه‌ این کار را پس از دو سال صرف وقت آماده کرده ام.

کارگردان «کتونی سفید» در ادامه افزود: دومین کار «او و آسمان» نام دارد که یک فیلم اجتماعی داست که به موقعیت جامعه معاصر یپردازد. برای اینکه کار قوام بیشتری داشته باشد باید فیلمنامه در ویرایش جامعه با اوضاع جامعه همخوانی داشته باشد.

معیری در ادامه در مورد زمان کلید خوردن این دو کار نیز، گفت: کارهایی که من دارم به لحاظ فرم و محتوا طوری است که هیچ تهیه کننده ای راضی به ساخت این آثار نیست اما من تمام تلاشم را برای ساخت این دو فیلم انجام میدهم.

کارگردان «گلوگاه» ادامه داد: با خود قرار گذاشتم در آثار جدیدم با مخاطب صریح تر برخورد کنم تا بتوانیم واقعیت های پیرامون را به نمایش بگذارم و اگر از جوهره سینمایی آثارم کم شود هم هیچ اشکالی ندارد.

محمد ابراهیم  معیری در پایان این گفت وگو، اظهار داشت: خوشحالم که «کتونی سفید» اکران شد و با مخاطب خود ارتباط برقرار کرد و «گلوگاه» که در فصل خیلی خوبی هم اکران نشد اما این فیلم هم با مخاطب خود ارتباط برقرار کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.