سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷

با هنرمندان در کاخ جشنواره

نجاریان: از «چ» به عنوان افتخاراتمان یاد می کنیم/ امیدوارم در دولت جدید هم فیلم خوب ساخته شود

 حسن نجاریان در نشست ساخت فیلم ایرباس به بهانه سالگرد حمله به هواپیمای ایرباس

قائم مقام سابق بنیاد سینمایی فارابی با بیان اینکه از فیلم چمران به عنوان یکی از افتخارتمان یاد می‌کنیم، خوشحال است که تکنسین‌های ایرانی به خوبی توانسته‌اند از پس جلوه‌های ویژه کار برآیند و حاصل کار فیلمی شریف و آبرومند شده است.

حسن نجاریان، قائم مقام سابق بنیاد سینمایی فارابی که ظهر امروز در مرکز همایش های برج میلاد به سر می برد در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی کیا ، اظهار داشت: ما بر حسب وظیفه مان کار چمران را انجام داده ایم و از این پروژه همواره به عنوان یکی از افتخارتمان یاد می کنیم.


وی در ادامه افزود: همواره این بحث وجود دارد که پروژه بزرگ را دولت حمایت می کند و فرقی ندارد که در دوره قدیم باشد یا دوره جدید. امیدوارم در دولت جدید هم شاهد ساخت فیلم های خوب باشیم که دولت بتوانند از آن ها حمایت کند و مهم نیست که این حمایت در چه دوره ای رخ می دهد.


نجاریان در ادامه در مورد جلوهای ویژه کار چمران توضیح داد: یکی از امیتازات مهم فیلم جدید حاتمی کیا ،بحث جلوه های ویژه کار است و با توجه به اینکه سال گذشته سال تولید ملی بود با اصرار ما و آقای حاتمی کیا قرار شد برای این بخش از تکنسین ها و مهندسین ایرانی استفاده کنیم و خوشحالیم که شاهد نتیجه خوبی بودیم.این بدین معنی است که با استفاده از نیروهای متخصص داخلی و بومی می توان تکیه کرد و دیگر لازم نیست آثار خود را به خارج از کشور ببریم و مهندسین و تکنسینهای خودمان به راحتی می توانند از عهده این کار برآند.


وی در ادامه افزود: فیلم سینمایی«چ» دارای پلان های سختی و دشواری بود و که آقای حاتمی کیا و گروه به خوبی از پس ساخت یک فیلم شریف و اثر گذار به خوبی بیرون آمده اند.ماحصل کار فیلم شریف و آبرومندی شده است.

بنابراین گزارش، فیلم جدید حاتمی کیا صبح روز گذشته در سالن برج میلاد به نمایش درآمد و با استقبال اکثر منتقدان و اهالی رسانه مواجه شد

فیلم سینمایی «چ» تازه‌ترین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا است که با توجه به موضوع محوری آن یعنی رشادت‌های شهید مصطفی چمران در دوران دفاع مقدس به‌نوعی بازگشت این فیلمساز به سینمای جنگ تعبیر شده‌ است.

فریبرز عرب‌نیا، سعید راد، مهدی سلطانی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان و... از بازیگران این فیلم هستند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.