سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷

با هنرمندان در کاخ جشنواره؛

همایون فر: کار با فیلم اولی ها لذت بخش است/ دغدغه بازیگری ندارم

کارن همایونفر در مراسم ختم پدر «حامد بهداد » در مسجد بلال

کارن هایونفر با بیان اینکه امسال به سه فیلم در بخش فیلم اول ها در جشنواره حضور دارم از کار با فیلم اولی ها آنها لذت برده است چون این نسل نگاه تازه دارند.

کارن همایونفر یکی از پرکاترین آهنگسازان در فجر سی و دوم  که صبح امروز در مرکز همایش های برج میلاد به سر می برد در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: امسال دو فیلم سینمایی «همه چیز برای فروش» ساخته امیر حسین ثقفی و «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ساخته سید  الله حجازی را ازسال گذشته در جشنواره دارم.


وی در ادامه افزود: امسال در بخش سودای سیمرغ کاری ندارم و ترجیح داده ام با جوانان کار کنم. سه فیلم «ناخواسته» ساخته برزو نیک نژاد، «خانم» ساخته تینا پاکروان و «نقش نگار» ساخته علی عطشانی را کار کرده ام.


همایونفر در ادامه در مورد اینکه آیا ادامه فعالیت بازیگری را ادامه خواهید داد نیز، اظهار داشت: بعد از بازی در «اسب حیوان نجیبی است» ساخته عبدالرضا کاهانی چند کار دیگر به من پشنهاد شد اما بازیگری دغدغه اصلی من نیست. بیشتر مترکز کار روی ساخت موسیقی آثار هستم.


کارن همایونفر در پایان در مورد تجربه کار با جوانان نیز، خاطرنشان کرد: کار با فیلم اولی ها خیلی برایم لذت بخش است به خاطر اینکه این نسل رویکرد تازه ای و جدید دارند، یک نسل جدید که من از آنها بذرگتر هستم و سعی میکنم نگاهشان را درک کنم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.