یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۲

دومین شماره نشریه جشنواره منتشر شد/

از گفت و گو با بنی اعتماد تا گفت و گو با آهنگساز «رستاخیز»

لوگو جشنواره فیلم فجر

دومین نشریه روزانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با مطالبی همچون گفت و گوی حبیب رضایی با رخشان بنی اعتماد و همچنین گفت و گو با استفن واربک، آهنگساز فیلم رستاخیز منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، دومین شماره نشریه روزانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد. در این شماره نشریه گزارشی از نشست های خبری فیلم های «بیگانه»، «گنجشکک اشی مشی» و «زندگی مشنرک آقای محمودی و بانو» گنجانده شده است. همچنین در دو صفحه گزارشی از شروع به کار هفدهمین بازار فیلم جشنواره فجر در این شماره از نشریه به همراه گفت و گویی کوتاه با وحید اسفندیاری؛ مدیر هفدهمین بازار فیلم فجر درج شده است. 

گفتنی است گفت و گوی حبیب رضایی با رخشان بنی اعتماد ؛کارگردان فیلم سینمایی «قصه ها»، گفت و گو با آرمان موسی پور؛ آهنگساز پر کار سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، گفت و گو با نیما جاویدی ،کارگردان فیلم سینمایی «ملبورن»، گفت و گو با استفن واربک آهنگساز فیلم سینمایی «رستاخیز» از جمله بخش های دیگری است که در این نشریه آورده شده است.

در بخشی از گفت و گو با آهنگساز فیلم سینمایی «رستاخیز» در رابطه با علت پذیرفتن آهنگسازی برای فیلم «رستاخیز» آمده است: فکر می کنم یکسری از کارهای من را درویش شنیده بود و تا حدود زیادی من را می شناخت اما در اصل ارتباط بین من و درویش از طریق طارق انوار؛ تدوینگر رستاخیز و نامزد دریافت جایزه اسکار به وجود آمد... با دیدن بخشی از فیلم تحت تاثیر آن قرار گرفتم. گاهی شما در مقابل کارهایی قرار می گیرید که حس خوبی به شما می دهند بدون اینکه خیلی دلیل این حس را بدانید و فیلم درویش هم یکی از این کارها بود...

 

گفتنی است دومین شماره نشریه روزانه جشنواره بین المللی فیلم فجر در 20 صفحه منشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.