یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹

همراه با هنرمندان در برج میلاد/

رایگان: باید دید جشنواره تا پایان مخاطبان را راضی نگاه می‌دارد یا نه؟

مسعود رایگان درمجموعه تلویزیونی «یادآوری» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل

مسعود رایگان در حاشیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر ضمن بیان اینکه حضور فیلمسازان برجسته در جشنواره مثبت است، عنوان کرد: هنوز برای قضاوت در مورد آثار کمی زود است و باید دید برآیند و نتیجه بازخورد مخاطبان و اهالی سینما در رابطه با فیلم ها چگونه خواهد شد.

مسعود رایگان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در حاشیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و پس از دیدن فیلم سینمایی «قصه ها» در رابطه با این فیلم عنوان کرد: «قصه ها» فیلمی سالم و با دقت بود. و این مسئله که رخشان بنی اعتماد در این فیلم آثار خودش ار مرور کرده بود اتفاق بسیار مثبتی بود که فکر می کنم که مخاطبانی که به تماشای آن نشستنند با رضایت کامل از سالن خارج شدند.

وی با بیان اینکه در جشنواره فیلم امسال در فیلمی حضور ندارد، با اشاره به حضور مثبت فیلمسازان طراز اول کشورمان در سی و دومین جشنواره فجر، عنوان کرد: با وجود اینکه فیلمسازان شاخصی در جشنواره امسال حضور دارند اما فکر می کنم که در حال حاضر قضاوت در مورد آثار جشنواره زود است چون تازه روز دوم جشنواره هست و باید دید که برآیند و خروجی آثار حاضر در جشنواره چه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: حجم زیادی از فیلم ها در جشنواره امسال حضور دارند اما آنچه در این میان اهمیت دارد این است که حضور فیلمسازان برجسته و جوان در این جشنواره چه نتیجه ای خواهد داشت و آیا این فیلم ها می تواند در پایان جشنواره مخاطبان را از خود راضی نگاه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.